اسماعیلی‌فر: پر‌ کردن جای حدادی‌فر غیرممکن است

اسماعیلی‌فر: پر‌ کردن جای حدادی‌فر غیرممکن است

دانیال اسماعیلی فر، هافبک تدافعی تیم ذوب آهن در گفتگو با "ورزش سه" در مورد دیدار برابر تراکتورسازی و شکست در ثانیه های پایانی برابر این تیم گفت: «قشنگی های فوتبال به همین اتفاقات است. ما دوست داشتیم که در قهرمانی این مسابقات هت‌تریک کنیم ولی خوب فشردگی مسابقات و نزدیکی بازی ها باعث شد نتوانیم خیلی خوب بازی کنیم و 10 نفره شدن، این موضوع را تشدید کرد. به هرحال قسمت نبود که به فینال مسابقات راه پیدا کنیم و به تیم تراکتورسازی تبریز و هواداران این تیم بابت رسیدن به فینال تبریک می گویم.»

بازیکن تیم ذوب آهن در مورد صحنه ای که مرتضی تبریزی اخراج شد و عده ای هادی محمدی، بازیکن فصل گذشته ذوب آهن را مقصر آن می دانستند، عنوان کرد: «هادی محمدی خیلی فوتبالیست خوبی هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی است و با تمام بچه های تیم ما رابطه خیلی خوبی دارد و همه او را دوست دارند. در صحنه ای که اتفاق افتاد هادی کار خاصی نکرد. در فوتبال حرفه ای هر بازیکنی پیراهن هر تیمی را می پوشد باید تا پای جان برای تیم خودش بجنگد و هادی محمدی کاری که درست بود را انجام داد.»

او ادامه داد: «اگر مرتضی کمی بر اوضاع خودش مسلط می شد این اتفاق رخ نمی داد ولی فدای یک تار موی مرتضی. البته داور هم می توانست تصمیم دیگری داشته باشد. به هر حال فوتبال همین است و اگر روزی قرار باشد ببری هیچ چیز نمی تواند مانع شود و روزی هم که قرار است ببازی همه اتفاقات علیه تیمت می شود.»

هافبک تیم ذوب آهن در مورد عملکرد کلی تیم ذوب آهن در نیم فصل مسابقات و جدا شدن یحیی گل محمدی که مورد حملات بسیاری از بازیکنان این تیم قرار داشت، ادامه داد: «آقای گل محمدی خیلی برای تیم ما زحمت کشیدند و همه به او مدیونیم. بعد از تغییر آقای گل محمدی تغییر چندانی در تیم ما صورت نگرفت. نتایج ما در دو سال گذشته خوب بوده است ولی خیلی بازیکن از دست دادیم. در ابتدای این فصل چند هفته زمان نیاز داشتیم تا خودمان را پیدا کنیم.»

وی ادامه می دهد: «در مجموع فکر می کنم عملکرد خوبی در نیم فصل داشتیم که می توانست بهتر هم تمام شود که نشد. امیدوارم در ادامه مسابقات و همچنین بازی های آسیایی نمایش های خوبی داشته باشیم و بتوانیم جبران کنیم.»

اسماعیلی فر که پس از مصدومیت قاسم حدادی فر در پست این بازیکن به کار گرفته شد، در مورد اینکه موفق شده به خوبی جای خالی این بازیکن را پر کند، اظهار داشت: «قاسم حدادی فر از آن دسته از بازیکنانی است که مثل او نیست و شاید به اندازه انگشتان یک دست مانند قاسم داشته باشیم. پر کردن جای حدادی فر غیرممکن است. قاسم خودش به تنهایی یک تیم است. نمی دانم موفق شدم جای خالی او را پر کنم یا نه ولی تمام تلاشم را انجام دادم و امیدوارم قاسم هم خیلی زود به ترکیب تیم برگردد.»