اختصاصی فوتبالی/ توافق تراکتور با سه بازیکن پرسپولیس

اختصاصی فوتبالی/ توافق تراکتور با سه بازیکن پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور اولین بمب‌های فصل نقل و انتقالات تابستانی را منفجر کرد.

به گزارش فوتبالی، با وجود اینکه محمدرضا زنوزی هنوز از تصمیم خود برای واگذاری تراکتور کوتاه نیامده ولی برخی از نزدیکان وی مذاکرات موفقی با چند بازیکن پرسپولیس داشته‌اند.

پرسپولیس با در نظر گرفتن سقف قرارداد ۲۰ میلیارد تومانی برای این فصل باعث شده تا برخی بازیکنان نظیر مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر باتوجه به پیشنهادات سنگینی که دریافت کرده‌اند، دل خوشی از سقف قرارداد باشگاهشان نداشته باشند اما گویا پرسپولیس کوتاه بیا نیست و حاضر نیست ارقامی بالاتر از سقف مدنظر پرداخت کند.

در همین راستا دانیال اسماعیلی‌فر با تیم کنونی خود چند باری پای میز مذاکره نشسته ولی رقم پیشنهادی دو برابری از سمت تراکتور یعنی مبلغ ۴۰ میلیارد تومان چیزی نیست که این مدافع راست بتواند به سادگی از آن عبور کند. همچنین گفته می‌شود پیشنهاد تراکتور به مهدی ترابی مبلغ ۹۰ میلیارد تومان برای دو فصل است که باعث شده ترابی حتی پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد با پرسپولیس هم ننشیند و احتمال حضور وی در تراکتور بالاتر از سایر هم‌تیمی‌هایش باشد.

علاوه بر این دو پرسپولیسی دیروز پایگاه خبری فوتبالی برای اولین بار تصویر حضور خودروی حامل علیرضا بیرانوند مقابل دفتر زنوزی در تهران را منتشر کرد تا مشخص شود این دروازه‌بان در حال مذاکره با تی‌تی هاست و امروز هم خبرگزاری تسنیم از پیشنهاد ۶۰ میلیارد تومانی تراکتور به دروازه‌بان شماره یک تیم ملی خبر داد تا مشخص شود بیرو هم با علاقه‌مندی زیادی از سوی تی‌تی‌ها مواجه است.

آخرین شنیده‌های فوتبالی حاکی از آن است که کار این سه پرسپولیسی با تراکتور را باید تمام‌شده دانست و آنها فصل آینده در تبریز توپ خواهند زد.

1997