ماتئوس: قهرمان نشدن بایرن مونیخ تمام آلمان را خوشحال خواهد کرد

ماتئوس: قهرمان نشدن بایرن مونیخ تمام آلمان را خوشحال خواهد کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - لوتار ماتئوس فصل جاری بوندس لیگا را جذاب تر از چند فصل گذشته می داند.

به گزارش وبسایت نود، دور اول رقابت های بوندس لیگا هفته گذشته به پایان رسید و تیم ها به تعطیلات 1 ماهه زمستانی رفتند. در دور اول رقابت ها تیم های بایرن مونیخ و لایپزیگ رقابت تنگاتنگی داشتند و در پایان بایرن مونیخ موفق به ایجاد فاصله 3 امتیازی با تیم دوم جدول شد. این رقابت باعث شده تا ماتئوس بگوید که فصل جاری بوندس لیگا اتفاقات زیاد دیگری را در پی خواهد داشت.

ماتئوس در ستون اختصاصی اش در بیلد نوشت:

واقعا منتظر دور پایانی بوندس لیگا هستم، چون همانند گذشته در زمستان قهرمان مشخص نشده است. این اتفاق برای فوتبال، برای هوادران و برای بایرن مونیخ خوب خواهد بود. اکنون در نیم فصل دوم رقابت ها تمامی بازی ها جدی و فشرده دنبال خواهند شد، اتفاقی که در چند فصل اخیر رخ نداده است. دلیل های زیادی برای این وجود دارد، مشخص ترین آن ها قدرت لایپزیگ، و بخشی دیگری از دلایل را در خود بایرن مونیخ می توان یافت. بایرن مونیخ سرمربی جدیدی دارد. تغییر سیستم از گواردیولا به آنچلوتی همانند تغییر از سیستم هاینکس به گواردیولا به نرمی و بدون دردسر پیش نرفته است. به همین دلیل بازیکنان به زمان بیشتری برای اجرا ایده های آنچلوتی احتیاج دارند. همچنین پس از 4 قهرمانی متوالی بازیکنان شاید کمی از انگیزه خود را از دست داده باشند، همه اینا مانع از یک نمایش پرقدرت در دور اول رقابت ها بود.

این صحبت ها برای 2017 چه معنی ای دارد؟ اینکه بازیکنان بایرن مونیخ باید در تمامی بازی ها با تمام قدرت بازی کنند. با توجه به آگاهی های شخصی ام از باشگاه بایرن مونیخ آن ها همیشه همه جام ها را می خواهند. اما فکر می کنم فصل جاری فصل ویژه ای برای آن ها باشد. اگر بایرن مونیخ با این ترکیب از بازیکنان و یک مربی بزرگ در این فصل قهرمان بوندس لیگا نشود آن زمان صدای شادمانی و خنده ها در آلمان بیشتر از قبل خواهد بود.

آنچلوتی می خواهد در جاهایی که گواردیولا با شکست مواجه شد پیروز شود. به خاطر این دلایل رقابت در بوندس لیگا در بالاترین حد خواهد بود. در رقابت های داخلی شرایط کمی با گذشته برای بایرن مونیخ فرق خواهد کرد، شرط می بندم! اگر قهرمانی آن ها در بوندس لیگا در آخر زمستان مسجل شود آن زمان تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان خواهند گذاشت. چون اگر آن ها با این ترکیب از بازیکن ها قهرمان اروپا نشوند آن وقت نخواهند توانست که بازی های بوندس لیگا را نادیده بگیرند.

7899