پیش بازی لایپزیگ - بایرن مونیخ؛ تلاش میزبان برای اثبات مجدد خود

پیش بازی لایپزیگ - بایرن مونیخ؛ تلاش میزبان برای اثبات مجدد خود

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته سی و سوم بوندس لیگا لایپزیگ میزبان قهرمان بوندس لیگا خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، در یک هفته مانده به پایان بوندس لیگا تیم های اول و دوم جدول به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بایرن مونیخ که دو هفته قبل قهرمانی اش مسجل شد در ورزشگاه ردبول آرنا به مصاف لایپزیگ شگفتی ساز می رود. قضاوت این بازی برعهده توبیاس اشتیلر خواهد بود.

وضعیت دو تیم

لایپزیگ در اولین فصل حضورش در بوندس لیگا فراتر از انتظارات عمل کرد و در چند هفته مانده به پایان رقابت ها راه یابی این تیم به بازی های اروپایی مسجل شد. اکنون آن ها برای حتمی شدن نایب قهرمانی به کسب امتیاز مقابل بایرن مونیخ نیاز دارند. تنها غایب لایپزیگ برای این بازی ویلی اوربان کاپیتان و مدافع میانی این تیم است.

بایرن مونیخ همانند 4 فصل اخیر دوباره با اقتدار قهرمان بوندس لیگا شد اما حذف از لیگ قهرمانان و جام حذفی آلمان روی بازی های این تیم در بوندس لیگا اثر گذار بوده و در هفته های اخیر آن ها نمایش های قابل توجهی نداشته اند. برای بازی مقابل لایپزیگ متس هوملس و خاوی مارتینز هم به دیگر مصدومان اضافه شده اند و در این بازی به میدان نخواهند رفت.

نکات ویژه بازی

♦ این دومین رویارویی دو تیم خواهد رفت. در بازی رفت بایرن مونیخ با نتیجه 3-0 لایپزیگ را شکست داد.

♦ لایپزیگ در صورت کسب 3 امتیاز دیگر رکوردی جدید در بین تیم های تازه صعود کرده به بوندس لیگا به نام خود ثبت می کند.

♦ لایپزیگ در حالی فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور پیدا می کند که تنها سه نفر از اعضا این تیم سابقه حضور در این رقابت ها را دارند؛ امیل فورسبرگ، رالف هازن هوتل و رالف رانگنیک.

♦ بایرن مونیخ تمامی 27 بازی آخر خود مقابل تیم های تازه صعود کرده به بوندس لیگا را با برد پشت سر گذاشته است.

♦ لایپزیگ در این فصل 15 بازی کمتر نسبت به بایرن مونیخ انجام داده اما شرایط این تیم در فصل آینده متفاوت خواهد بود.

♦ تا قبل از تعطیلات ژانویه لایپزیگ به صورت میانگین 49 درصد مالکیت در بازی های خود داشت اما پس از آن این رقم به 55 درصد رسید. در همین حال از تعداد گل های زده این تیم کاسته شد.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899