مویس: منچستر یونایتد به سنت های خود وفادار نبوده است

مویس: منچستر یونایتد به سنت های خود وفادار نبوده است

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پیشین منچستر یونایتد اذعان کرده این باشگاه در سال های اخیر تغییر زیادی کرده و به سنت های خود وفادار نبوده است.

به گزارش وبسایت نود، دیوید مویس که در تابستان 2013 جانشین سر الکس فرگوسن در منچستر یونایتد اما پیش از پایان فصل نخست حضورش به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار شد در آستانه بازگشت به الدترافورد به عنوان سرمربی ساندرلند عنوان کرده منچستر یونایتد به سنت های خودش پشت کرده است.

مویس به نقل از ESPN به خبرنگاران گفته:

منچستر یونایتد باشگاهی بود که سنت انتخاب مربیان بریتانیایی را داشت اما الان شرایط تغییر کرده و این سنت فراموش شده است. آن ها باشگاهی بودند که با روش خرج کردن شان به سنت ها احترام می گذاشتند. آن ها سعی نمی کردند با دیگر باشگاه ها رقابت کنند. منچستر یونایتد کاری که فکر می کرد درست است را انجام می داد و به روش مناسب خرج می کرد. می توانم بگویم این سنت هم دیگر انجام نمی شود. تغییراتی در شیوه اداره منچستر یونایتد رخ داده و آن ها تصمیم گرفتند با شیوه جدیدی به کارشان ادامه دهند.

اکثر افراد از جمله خود من با نگاه به شرایط آن برهه اعتقاد دارند هر کسی که جانشین سر الکس فرگوسن می شد کار آسانی در پیش نداشت. فرقی نمی کرد که آنچلوتی، مورینیو، گواردیولا، کلوپ و یا مویس جانشین او می شدند. هر کسی که انتخاب می شد کار دشواری در پیش داشت.

2031