دیوید مویس دلیل یانوزای برای انتخاب ساندرلند!

دیوید مویس دلیل یانوزای برای انتخاب ساندرلند!

وبسایت رسمی برنامه نود - عدنان یانوزای بازیکن با استعداد بلژیکی در تابستان جاری و برای دومین بار توسط منچستر یونایتد به یک باشگاه دیگر قرض داده شد. وی دلیل حضور خود در ساندرلند را، دیوید مویس دانست.

به گزارش وبسایت نود، عدنان یانوزای فاش کرد که دلیل اصلی انتقال قرضی وی به ساندرلند، وجود دیوید مویس در این باشگاه بود. یانوزای 21 ساله در فصل 14-2013 برای اولین بار با پیراهن منچستر یونایتد و با تصمیم دیوید مویس در رقابت های لیگ برتر به میدان رفت اما پس از حضور لوئیس فان خال در این باشگاه، جایگاه یانوزای در اولدترافورد از دست رفت و او یک دوره قرضی ناموفق را در بوروسیا دورتموند سپری کرد. مورینیو مربی جدید شیاطین سرخ نیز، نام او را در فهرست بازیکن های مازاد قرار داد. به گزارش foufourtwo، این ملی پوش بلژیکی که دارای اصلیت کوزوویی است، درباره حضور خود در ساندرلند به وبسایت رسمی این باشگاه می گوید:

"عامل کلیدی حضور من در ساندرلند، حضور دیوید مویس بود. من از او قدردانی می کنم که چنین فرصتی را به من داد تا بتوانم قابلیت های خود را به همگان نشان بدهم. کار من گلزنی و ارسال پاس گل است. هواداران می توانند به ورزشگاه آمده و از بازی تیمشان لذت ببرند. می خواهم دل آنها را شاد کنم.

گفتنی است که عدنان یانوزای در اولین مسابقه رسمی با پیراهن ساندرلند در چارچوب هفته نخست رقابت های لیگ برتر انگلیس مقابل منچستر سیتی قرار گرفت ولی گربه های سیاه (لقب ساندرلند) با اشتباه بچه گانه پدی مک نیر در آخرین دقایق، بازی را با نتیجه 2-1 به شاگردهای پپ گواردیولا واگذار کردند.

4464