آرسنال 1 – وستهم صفر: آمار عجیب دیوید مویس

آرسنال 1 – وستهم صفر: آمار عجیب دیوید مویس

پایگاه خبری فوتبالی – الکساندر لاکازت به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت و گل برتری آرسنال را زد. آرسنال با گل او توانست وستهم، رقیب همشهری را شکست دهد و روند شکست‌ناپذیری خود در لیگ برتر را به هشت بازی برساند.

این ملی‌پوش فرانسوی دومین گل خود در سال 2020 را به ثمر رساند. او در دقیقه 78 از فاصله‌ای نزدیک گل زد و سه امتیاز را برای شاگردان میکل آرتتا به ارمغان آورد. پیش از گل او، آرسنال در باز کردن خط دفاعی وستهم دچار مشکل شده بود.

بهترین فرصت‌های این بازی نصیب میکاییل آنتونیو شده بود. او در دو صحنه از فاصله‌ای نزدیک نتوانست دروازه آرسنال را باز کند. یک فرصت او در نیمه اول بود و فرصت دیگرش در نیمه دوم. دیوید مویس، مربی وستهم بی‌تردید ناراحت خواهد بود که تیمش نتوانسته یک امتیاز حساس را از خانه آرسنال کسب کند. تیم او به دنبال فرار از سقوط است.

در این بازی، ادی انکتیا به عنوان مهاجم مرکزی در ترکیب ثابت آرسنال قرار گرفته بود، و البته توپ‌های کمی هم به او می‌رسید. او از این فرصت‌های اندک نتوانست استفاده کند. پیر امریک اوبامیانگ، بهترین گل‌زن آرسنال هم در این بازی به شکلی عجیب شبی آرام را پشت سر گذاشت. او به دنبال 50امین گل خود در لیگ برتر است.

مویس به این ترتیب در 16 بازی در خانه آرسنال پیروز نشده است. این آماری است که هیچ مربی دیگری برابر هیچ تیم دیگری در لیگ برتر کسب نکرده است.

8444