کوکه: سیمئونه در اتلتیکو مادرید می ماند؛ بازیکنان تیم متحد هستند

کوکه: سیمئونه در اتلتیکو مادرید می ماند؛ بازیکنان تیم متحد هستند

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره اسپانیایی اتلتیکو مادرید تاکید کرده بازیکنان این تیم کاملا متحد هستند و از دیگو سیمئونه حمایت می کنند.

به گزارش وبسایت نود، کوکه در جدیدترین مصاحبه خودش ضمن تاکید بر اینکه بازیکنان این تیم همانند سال های گذشته متحد هستند عنوان کرده انتظار دارد دیگو سیمئونه تا پایان قراردادش در سال 2018 در این باشگاه بماند.

کوکه به نشریه آس گفته:

رسانه ها همیشه درباره آینده سیمئونه از ما سوال می پرسند. او با باشگاه قرارداد دارد و بنظر می رسد به آن پایبند خواهد بود. اوضاع تیم خوب است. ما مقابل لاس پالماس کارمان را انجام دادیم و پیروز شدیم. بازی آسانی نبود چون حریف می دانست باید چه کاری انجام دهد. ما خیلی خوب بازی کردیم و در نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم. در نهایت گل فوق العاده سائول به ما اعتماد بنفس لازم برای کسب پیروزی را داد.

جو رختکن خوب است و ما در کنار هم برای موفقیت تیم تلاش می کنیم. در 5 سال اخیر همین کار را کردیم. در نهایت مثل دیگر تیم ها شما برهه های مختلف را پست سر می گذارید. سال 2016 برای ما تاریخی بود و امیدواریم 2017 هم همینگونه باشد. ما به یک مقدار شانس نیاز داریم. در طول بازی ها خوب کار کردیم اما برای بردن آن ها به اندازه کافی شانس نداشتیم.

هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و اوضاع ما بد نیست. تنها 6 امتیاز با بارسلونا در رده دوم فاصله داریم. باید در لیگ با ثبات تر باشیم. هدف ما کسب رده سوم است و اگر به جایگاه بهتری برسیم که خیلی خوب می شود.

2031