سیمئونه: گل کوکه تفاوت را برای ما ایجاد کرد

سیمئونه: گل کوکه تفاوت را برای ما ایجاد کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - دیگو سیمئونه پس از پیروزی پر گل تیمش برابر سلتا ویگو اعلام کرد گل کوکه تفاوت را برای اتلتیکو ایجاد کرد.

به گزارش وبسایت نود، اتلتیکو مادرید پس از کسب دو تساوی در دو بازی ابتدایی لالیگا، موفق شد نتیجه خوبی مقابل سلتا ویگو کسب کند و با 4 گل زمین این تیم را ترک کند. پس از این دیدار دیگو سیمئونه در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد:

از بردی که کسب کردیم بسیار خوشحالم و از اینکه توانستیم به فرم خود بازگردیم احساس رضایت دارم. بازی سختی داشتیم اما توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم و به پیروزی برسیم. در نیمه دوم بسیار پر قدرت ظاهر شدیم و بعد از اینکه کوکه برای ما گلزنی کرد، هر حمله ما موقعیت گل خطرناکی بود. گل کوکه باعث شد تا با اعتماد به نفس بهتری به ادامه بازی بپردازیم و گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

همچنین آنتوان گریزمان که در این دیدار دو گل زد و یک پاس گل داد و عملکرد فوق العاده ای ارائه داد، پس از این دیدار ضمن عذرخواهی از اینکه اتلتیکو مادرید را در شرایط خطرناکی توصیف کرده بود در گفتگو با خبرنگاران گفت:

از عملکرد تیم بسیار خوشحالم، نشان دادیم که برای قهرمانی در این فصل نیز مدعی هستیم. در نیمه اول بازی خوبی ارائه ندادیم و حتی ممکن بود از حریف عقب بیفتیم اما در نیمه دوم توانستیم شرایط آرمانی خود را به دست آوریم و برنده از زمین خارج شویم. کم کم به شرایط خوب گذشته ام نزدیک می‌شوم و سعی می‌کنم مشکلاتی که در بازی ام وجود دارد را کاهش دهم با این حال از گلها و پاس گل‌هایم راضی هستم. از اینکه پس از بازی قبل اعلام کردم که اتلتیکو در شرایط مناسبی قرار ندارد عذرخواهی می‌کنم، بهتر بود مشکلات موجود را رسانه ای نمی‌کردم.

اتلتیکو مادرید با این برد با 5 امتیاز از 3 بازی، موقتا در رده چهارم جدول لالیگا قرار گرفت.

1899