کوکه: غمگین هستیم؛ برخورد ساویچ با رونالدو پنالتی نبود

کوکه: غمگین هستیم؛ برخورد ساویچ با رونالدو پنالتی نبود

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم فوتبال اتلتیکو مادرید پس از شکست سنگین 3 بر 0 خانگی مقابل رئال مادرید می گوید که تیمش استحقاق این شکست را نداشته است.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، شب گذشته رئال مادرید موفق شد با هتریک کریستیانو رونالدو همشهری اش اتلتیکو را در ویسنته کالدرون مغلوب کند. کوکه در این باره می گوید:

بازی ای نبود که اختلاف دو تیم در آن اینقدر زیاد باشد. ما همه ناراحت هستیم. می خواستیم ببریم اما نتوانستیم. به آن ها تبریک می گویم. واقعا بعد از ظهر سختی را پشت سر گذاشتیم. شکست در مقابل تیم همشهری همیشه سنگین و دشوار است. با این حال نباید فکرمان را مشغول آن کنیم. این بازی تمام شد و تا پایان راه طولانی باقی مانده است. ما باید پیشرفت کنیم و بدون هیچ شکی می گویم که می توانیم بهتر شویم چرا که تیم فوق العاده ای در اختیار داریم.

وی افزود:

مادرید بازی را خوب شروع کرد و خیلی مسلط بر توپ و میدان بود. پس از آن بود که البته با چاشنی شانس به گل رسیدند. پس از گل فشار روی تیم ما بیشتر شد. به نظر پنالتی نباید گرفته می شد. ما نیمه دوم را بهتر شروع کرده بودیم اما آن پنالتی تمرکز مار ار به هم ریخت. برگرداندن نتیجه 2 بر 0 بسیار دشوار به نظر می رسید.

1313