با کسب بیست و پنجمین پیروزی متوالی در خانه؛ یوونتوس با رکورد خودش برابری کرد

با کسب بیست و پنجمین پیروزی متوالی در خانه؛ یوونتوس با رکورد خودش برابری کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا پس از پیروزی یک بر صفر روز شنبه برابر جدی ترین رقیب خود، به رکورد 25 پیروزی خانگی متوالی دست یافت.

به گزارش وب سایت نود، یوونتوس برای دومین بار موفق شد 25 دیدار خانگی را به طور متوالی به سود خود به پایان ببرد. تک گل گونزالو هیگواین در دقیقه 14 بازی برای پیروزی بیانکونری کافی بود تا این تیم با هفت امتیاز بیشتر از نزدیکترین تعقیب کننده خود در جدول رده بندی (آ اس رم) جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرده تا بازیکنان این تیم با آرامش خاطر به تعطیلات زمستانی بروند.

روند پیروزی های متوالی یوونتوس در بازی های خانگی از دیدار برابر بلونیا در تاریخ 4 اکتبر 2015 شروع شد؛ یوونتوس در این 25 پیروزی متوالی در خانه، 69 گل وارد دروازه حریفان کرد و تنها 9 بار دروازه خود را باز شده دید؛ همچنین بیانکونری 16 کلین شیت در این 25 بازی داشت و هیچ حریفی هم موفق به زدن بیش از یک گل به این تیم نشده است. به این ترتیب یوونتوس توانست با رکورد قبلی 25 پیروزی متوالی در بازی های خانگی که در اختیار خودش بود، برابری کند. نخستین رکود این تیم به دوره زمانی آگوست 2013 تا دسامبر 2014 با هدایت آنتونیو کونته مربوط می شود که در آن دوره روند پیروزی های متوالی این تیم قدرتمند در دیدارهای خانگی با کسب نتیجه تساوی برابر سامپدوریا به پایان رسید. بانوی پیر برای ثبت یک رکورد جدید باید بازی خانگی برابر بلونیا را با پیروزی پشت سر بگذارد. این بازی در تاریخ 8 ژانویه برگزار خواهد شد.

2081