فخرالدینی:به استقلال گل بزنم، خوشحالی نمی کنم/آنها قوی تر شده اند

فخرالدینی:به استقلال گل بزنم، خوشحالی نمی کنم/آنها قوی تر شده اند

مدافع کناری نفت تهران گفت: استقلال نسبت به بازی ابتدای فصل قوی تر شده است و ما هم هماهنگ تر شده ایم.

میلاد فخرالدینی در گفت وگو با کاپ، درباره آخرین وضعیت نفت تهران اظهار داشت: خداراشکر شرایط بسیار خوبی داریم. بعد از بازی با صبا که سه امتیاز را به دست آوردیم روحیه ما هم بهتر شده است و آماده بازی سه شنبه می شویم. 

وی درباره پیروزی مقابل صبا بعد از دو هفته ناکامی خاطرنشان کرد: پیروزی بسیار به موقع و خوبی بود. صبا تیم بسیار باکیفیت و با برنامه ای بود که مربی کاربلدی هم داشت اما خداراشکر این ما بودیم که سه امتیاز را به دست آوردیم و دوباره در  جمع بالانشینان قرار گرفتیم. شکست دو تیم صدرنشین هم به ما کمک کرد فاصله مان با صدر دوباره کم شود.

مدافع باتجربه نفت درباره درخشش رضا اسدی در ترکیب این تیم اذعان داشت: ما در تیم مان جوان های آینده دار زیادی داریم که رضا یکی از آنهاست. او آینده بسیار روشنی دارد اگر مراقب خودش باشد و جوان های ما اگر حرفه ای زندگی کنند مطمئنا روزهای خوبی را در پیش خواهند داشت.

وی درباره دیدار با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بیان داشت: جام حذفی جامی است که با 5 یا 6 برد می توان قهرمان شد. ما تا مرحله یک چهارم بالا آمدیم و حالا با سه پیروزی دیگر می توانیم به قهرمانی برسیم. من فکر می کنم اگر تا فینال بالا برویم کارمان در لیگ هم راحت تر می شود. تمام تلاش مان بر این است که روز سه شنبه مقابل تیم خوب استقلال به برتری برسیم.

مدافع فصل گذشته آبی پوشان تهرانی درباره رویارویی با این تیم و اینکه آنها نسبت به بازی هفته اول در لیگ قوی تر شدند یا ضعیف تر تصریح کرد: در هفته های ابتدایی تیم ها هنوز به مرحله آمادگی کامل نرسیده بودند و در جو دوران بدنسازی بودند. بدون شک استقلال نسبت به هفته های اول بهتر شده است همانطور که ما هم نسبت به روزهای ابتدایی هماهنگ تر شده ایم. 

وی در پاسخ به این سوال که اگر به استقلال گل بزند خوشحالی خواهد کرد یا خیر بیان داشت: هواداران استقلال همیشه به من لطف داشتند من روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذراندم اما نسبت به تیم نفت تعهد دارم و باید برای موفقیت این تیم تلاش کنم. با این حال مطمئن باشید  اگر گل بزنم به عشق هواداران استقلال خوشحالی نمی کنم. 

مدافع کناری نفت تهران درباره علت زیاد کارت گرفتنش طول دوران بازیگری عنوان کرد: در این فصل خیلی روی خودم کار کردم و فقط یک بار در طول نیم فصل محروم شدم اما یک مدافع زیاد درگیر می شود و طبیعی است که در طول یک نیم فصل یک بار محروم شود. با این حال باز هم تلاش می کنم که کمتر کارت بگیرم.

فخرالدینی در پایان درباره طلبش از استقلال گفت: حدود 600 میلیون تومان از استقلال طلب دارم. فعلا قصد شکایت ندارم و با آقای افتخاری در این باره صحبت داشته ام. انشاالله که هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.