میلاد فخرالدینی، یک خرید عجیب برای استقلال؛ بازگشت غیر ضروری!

میلاد فخرالدینی، یک خرید عجیب برای استقلال؛ بازگشت غیر ضروری!

پایگاه خبری فوتبالی- میلاد فخرالدینی یکی از عجیب‌ترین خریدهای استقلال در لیگ بیست‌وسوم بود.

به گزارش فوتبالی، یکی از شوک‌های وارده به استقلال در فصل گذشته، مصدومیت کوین یامگا بود. امید حامدی‌فر که یک بازیکن نیمکت‌نشین بود، در تمرینات آبی‌پوشان پایتخت با ضربه‌ای غیرعمدی به صورت کوین یامگا، باعث شد ستاره فرانسوی ادامه فصل را از دست بدهد و هنوز هم حضور یامگا در لیگ بیست‌وچهارم مشخص نیست.

استقلالی‌ها به دستور مستقیم جواد نکونام، در نیم‌فصل لیگ بیست‌وسوم میلاد فخرالدینی را جذب کردند، خریدی که هیچ جایگاهی در ترکیب استقلال نداشت و صالح حردانی یک‌تنه مسئولیت سمت راست خط دفاعی آبی‌ها را برعهده گرفته بود.

در شرایطی که میلاد فخرالدینی یکی از خروجی‌های تیم جواد نکونام در پایان لیگ گذشته بوده این سوال مطرح می‌شود که اصلا دلیل جذب بازیکن سابق آلومینیوم چه بود و حالا چه اتفاقی افتاده که جواد نکونام و همکارانش به این نتیجه رسیدند که باید با این بازیکن قطع همکاری کنند.

استقلال فصل گذشته سامان تورانیان را داشت و اکنون هم او حضور دارد، رامین رضاییان جانشین صالح حردانی شد و وضعیت یامگا هنوز مشخص نیست، علامت سوال بزرگ این است که چه اتفاقی افتاده که فصل پیش با همین تعداد نفرات به میلاد نیاز بود و اکنون نیست؟

به هر روی فخرالدینی خرید عجیبی برای استقلال بود.

5793