آمادگی مورینیو برای بررسی پیشنهادها برای ممفیس و اشنایدرلین

آمادگی مورینیو برای بررسی پیشنهادها برای ممفیس و اشنایدرلین

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر یونایتد اماده است تا دو بازیکن خود را در ژانویه به تیم های دیگر منتقل کند.

به گزارش وبسایت نود، ژوزه مورینیو در صحبت های خود پیش از بازی با کریستال پالاس در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس، به نوعی اعلام کرده که این آمادگی را دارد تا با جدایی بازیکنان ناراضی تیمش موافقت کند. ممفیس دیپای و مورگان اشنایدرلین دو بازیکنی هستند که بیش از دیگران نزدیک درهای خروجی الدترافورد قرار دارند. هر دو بازیکن مورد توجه باشگاه اورتون قرار دارند. کومان که سابقه ی کار با اشنایدرلین را دارد، می خواهد این هافبک را به گودیسون پارک بیاورد و البته ممفیس هم بازیکنی است که اورتون به دنبال جذب قرضی وی است. مورینیو درباره ی خروجی های احتمالی تیمش در ژانویه می گوید:

من هیچوقت مانع پیشنهادها برای بازیکنان تیمم نمی شوم. سوای این بحث، همیشه آماده ام تا به صحبت های بازیکنان تیمم گوش دهم. بنابراین هر وقت بازیکنی نزد من آید و بگوید که از شرایطش در تیم راضی نیست و می خواهد جدا شود، اگر پیشنهاد مناسب به دستمان برسد، جلوی راه او را نمی گیرم، حتی اگر بخواهد به تیم رقیب برود. مثل اتفاقی که برای ماتا افتاد، او چلسی را ترک کرد و به منچستر یونایتد پیوست. من مشکلی با این قضیه ندارم.

از ترکیبی که در اختیار دارم، راضی و خوشحالم. دوست دارم این ترکیب را تا پایان فصل در اختیار داشته باشم. نمی خواهم به هیچ بازیکنی بگویم: «من به تو نیازی ندارم و باید تیم را ترک کنی، چون از شرایطت راضی نیستم».

2021