مورگان اشنایدرلین به دنبال جلب نظر آقای خاص

مورگان اشنایدرلین به دنبال جلب نظر آقای خاص

وبسایت رسمی برنامه نود - مورگان اشنایدرلین، بازیکن منچستریونایتد، علیرغم آنکه حتی یک دقیقه در بازی‌های یورو 2016 برای فرانسه به میدان نرفته، به دنبال تحت تأثیر قرار دادن مورینیو است.

به گزارش وبسایت نود، مورگان اشنایدرلین حضورش در تیم ملی فرانسه را خسته‌کننده توصیف کرده و اکنون مشتاق است تا از بازی‌هایش برای یونایتد لذت ببرد. او یکی از تنها 3 بازیکن (به‌غیراز دروازه‌بانان ذخیره) تیم ملی فرانسه بود که در طول یورو بکار گرفته نشده است.

او در گفتگویی با تلویزیون باشگاه منچستریونایتد می‌گوید:

انکار نمی‌کنم که تابستان خسته‌کننده‌ای بوده است. باوجوداینکه عملکرد خوبی در این بازی‌ها داشتیم. هر بازیکنی می‌خواهد تا بازی کند. من می‌خواستم بازی کنم. این اتفاق نیفتاد اما باعث شد تا من شور و اشتیاق بیشتری برای بازی و رقم زدن ‌فصلی خوب پیدا کنم. من می‌خواهم به‌سختی تلاش کنم. نمی‌خواهم دوباره چنین دوره‌ای را طی کنم. من می‌خواهم به‌سختی تلاش کنم و فصل خوبی داشته باشم. بله، من فقط منتظر فصل جدید و لذت بردن از آن هستم.

اشنایدرلین همچنین در مورد اینکه چقدر مشتاق به تحت تأثیر قرار دادن ژوزه مورینیو و تثبیت جایگاهش در تیم است، می‌گوید:

اینکه بهترین زوج برای بازی در خط هافبک کدام بازیکنان هستند یا چه کسانی در خط هافبک 3 نفره به میدان بروند، به عهده مربی است. من هرروز برای کسب جایگاهم تلاش خواهم کرد و خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد. اما قطعاً من می‌خواهم بازی کنم. همان‌طور که گفتم، اشتیاق بیشتری از فصل گذشته دارم. فصل قبل آن‌طور که می‌خواستم پیش نرفت و من می‌خواهم دوباره خودم را ثابت کنم.

1405