درخواست هواداران یونایتد از مورینیو برای بازگرداندن ممفیس دیپای

درخواست هواداران یونایتد از مورینیو برای بازگرداندن ممفیس دیپای

سایت رسمی فوتبالی - هواداران منچستریونایتد از مورینیو می خواهند تا با استفاده از بند بازگشت ممفیس دیپای، این بازیکن را پس از درخشش اخیرش به اولدترافورد بازگرداند.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن هلندی این فصل برای باشگاه و تیم ملی کشورش عملکرد خوبی داشته و یکی از مهره های کلیدی تیم ملی هلند در پیروزی 2 - 0 برابر تیم ملی فرانسه، قهرمان جهان، بود و موفق شد جایزه بهترین بازیکن زمین را نیز دریافت کند. این بازیکن 24 ساله با ضربه چیپ پنالتی خود برابر هوگو لوریس را به گل تبدیل کرد تا این دروازه بان را به نوعی تحقیر کرده باشد. او در باشگاه خود، لیون، نیز در 13 بازی 5 گل زده و 5 پاس گل نیز ارسال کرده است. حالا هواداران منچستریونایتد از مورینیو می خواهند که این بازیکن را بار دیگر به این باشگاه بازگرداند. یکی از هواداران این باشگاه در توییتر خود نوشت: " ما بند بازگشت برای ممفیس دیپای را داریم و به یک مهاجم دوم نیازمندیم. نمی توانیم میلیون ها پوند برای ایکاردی بپردازیم و دستمزد او را در عین حفظ لوکاکو که مشتری ای ندارد، پرداخت کنیم. اگر این کار خدا نیست، پس نمی دانم چیست! ممفیس را برگردانید! "

مقامات یونایتد در سال 2015 ممفیس را با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو خریدند اما پس از دوران نه چندان موفقیت آمیز او، دو سال بعد اجازه دادند که با 10 میلیون کمتر به لیون بیپوندد. با اصرار مورینیو در همان زمان بند بازگشت در قرارداد این بازیکن هلندی ذکر شد. مبلغ مورد توافق برای بازگشت این بازیکن مشخص نیست. آنها امیدوار هستند که بتوانند با استفاده از این بند بازگشت از توانایی های دیپای برای تغییر شرایط خود در لیگ برتر استفاده کنند.

1070