بهروان:مشکلی برای دیدار با عربستانی ها نداریم

بهروان:مشکلی برای دیدار با عربستانی ها نداریم

 رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:وقتی ثبات مدیریت وجود نداشته باشد و عمر مدیریت باشگاه کمتر از دو سال می شود بدهی به بار می آید. 

به گزارش کاپ،غلامرضا بهروان پس از جلسه هماهنگی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با رییس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در نیم فصل دوم مسابقات لیگ به خاطر بازی های جام باشگاه های آسیا فشرده خواهد شد. چند باشگاه در جام حذفی هم خواهند بود. امروز بحث شد تا برنامه را چگونه پیش ببریم. در هفته بیست و یکم یک دربی هم داریم. نوزدهم استقلال پلی آف دارد و این مشکل ساز است.به همین دلیل احتمال تعویق برگزاری دربی و برگزاری آن در هفته بعدش وجود دارد. امروز درباره چگونگی بازیکن گرفتن این تیم ها صحبت شد، به خصوص بازیکنان خارجی باکیفیت. 

وی درباره اینکه وضعیت رویارویی تیم های ایرانی با نمایندگان عربستان به کجا رسید خاطرنشان کرد: ما حاضریم با تیم های عربستانی بازی کنیم و مشکلی نداریم منتهی باید مکاتباتی را با AFC انجام دهیم. قطعا ما با آنها هم گروه خواهیم شد. 

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: باشگاه های ما که در جام باشگاه ها حاضر خواهند شد باید به چشم نماینده ملی به آنها نگاه کنیم. ضمن آنکه آرزو کنیم استقلال در بازی با السد موفق شود. قرار است نقش عملکرد تیم ملی در تعیین سهمیه کشورها کمرنگ شود.

بهروان درباره باشگاه های بدهکار بیان داشت: در این باره بحث شده است و آقای تاج هم تاکید داشتند به باشگاه های بدهکار اجازه دهیم بازیکن بگیرند اما به ازای پولی که قرار است به بازیکنان جدید بدهند همان اندازه طلبشان را بپردازند. 

وی عنوان کرد: وقتی ثبات مدیریت وجود نداشته باشد و عمر مدیریت باشگاه کمتر از دو سال می شود بدهی به بار می آید.  اگر هیات مدیره ها از مدیران باشگاه ها برنامه های بلندمدت بخواهند ثبات ایجاد می شود. وقتی مدیری امنیت شغلی ندارد دست به هر کاری می زند.