گسترش فولاد صفر - نفت تهران صفر؛ کورسوی امید که هر دو تیم از کف دادند

گسترش فولاد صفر - نفت تهران صفر؛ کورسوی امید که هر دو تیم از کف دادند

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و نفت تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار که دو تیم آخرین شانس های خود برای رسیدن به عنوان چهارمی در پایان فصل را جستجو می کردند، بازی بدون موقعیت های حساس و صحنه های قابل ذکری پیگیری شد و هیچ یک از دو تیم تا پایان نود دقیقه موفق به باز کردن دروازه حریف نشد تا هر دو تیم شانس عنوان چهارمی در پایان فصل را هم از دست بدهند. گزارش این بازی را می خوانید. 

نفت تهران

میلاد فراهانی، رضا علیاری، ایگور پراهیچ، آرش رضاوند، اکبر صادقی، وحید حمدی نژاد، سجاد شهباززاده، آندرانیک تیموریان، میلاد فخرالدینی، محمد قاضی؛ ایمان مبعلی 

سرمربی: علی دایی

گسترش فولاد

فرناندو دخسوس، مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، داریوش شجاعیان، محمدامین درویشی، سیدمحسن حسینی، علیرضا نقی زاده، لوسیانو پریرا، بابک حاتمی، رضا خالقی فر و مصطفی اکرامی

سرمربی: فراز کمالوند

شرح بازی 

دقیقه 9: ایمان مبعلی پشت توپ ایستاد تا ضربه ایستگاهی تیمش را بزند که ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 11: از روی خط محوطه جریمه نفت تهران، خالقی فر ضربه ای را شلیک کرد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 37: مگنو باتیستا داخل محوطه جریمه با میلاد فراهانی دروازه بان نفت در موقعیت تک به تک قرار گرفت که با بی دقتی توپ را به اوت زد.

دقیقه 45: بابک حاتمی از داخل محوطه جریمه دروازه نفت تهران را گشود اما داور قبل از ضربه حاتمی اعلام خطا به سود نفت تهران کرده بود و گل را نپذیرفت.

دقیقه 63: نیما مختاری مهاجم گسترش فولاد در محوطه جریمه نفت تهران سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت که همین مساله با اعتراض شدید بازیکنان گسترش فولاد و فراز کمالوند مواجه شد.

دقیقه 67: ضربه لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی گسترش فولاد را میلاد فراهانی در اختیار گرفت.

پایان بازی 

گسترش فولاد تبریز صفر - نفت تهران صفر

2081