عباسیان: روز بدی را پشت سر گذاشتیم

عباسیان: روز بدی را پشت سر گذاشتیم

معین عباسیان هافبک راست تیم پدیده مشهد در خصوص دیدار مقابل پرسپولیس و شکست در ثانیه های پایانی به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: خیلی بازی مهمی برای ما بود و مهم‌تر برای پرسپولیس که می خواست به صدر برگردد. نیمه اول موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و خودم هم یک موقعیت خوب داشتم که گل نشد. متاسفانه در دقایق پایانی هم گل خوردیم که حق ما نبود ولی فوتبال همین است و قشنگی آن هم به همین اتفاقات است. به پرسپولیس و هوادران پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول تبریک می گویم.

وی ادامه می دهد: بعد از بازی هم متوجه شدیم پدر آقای مهاجری از دنیا رفته و در مجموع خیلی روز بدی را پشت سر گذاشتیم. برای آقای مهاجری آرزوی صبر می کنم و آن چیزی که ما می دانیم این است که برای پدرشان چیزی کم نداشتند و حق پسری را نسبت به پدرشان به خوبی انجام دادند.

وی در مورد بازی های حساس و سخت تیم پدیده مقابل تیم های مدعی در چند هفته اخیر و هفته های آینده افزود: خوشبختانه یا متاسفانه تمام بازی های سخت و حساس ما پشت سر هم افتاده است. با تراکتور در شرایطی بازی کردیم که صدرنشین بودند و تیم پرسپولیس هم برای رسیدن به صدر جدول به تیم ما رسید. هفته آینده هم با استقلال بازی داریم که با توجه به شکست مقابل تراکتور از انگیزه خیلی زیادی برخوردار است. اما بازیکنان به توانایی های خودشان و تیم ایمان دارند و همه می دانیم که می توانیم خوب بازی کنیم. دیدید که در مقابل تراکتورسازی هم بازی خوبی انجام دادیم و در مقابل پرسپولیس هم در ثانیه های آخر با بدشانسی بازی را باختیم. امیدوارم در بازی های آینده در کنار بازی های خوبی که انجام می دهیم نتیجه هم بگیریم. دو سه هفته سنگین دیگر داریم و امیدوارم با نتیجه های خوب بتوانیم به بالای جدول که حق ما است برسیم.

معین عباسیان در مورد روند خوب خود و اینکه امید دعوت به تیم ملی را دارد، اظهار داشت: امسال تمام تلاشم را می کنم و امیدوارم با روند خوبی که دارم به تیم ملی دعوت شوم که آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی است.