گواردیولا: آگوئرو اصلاً روحیه پرخاشگر و خصمانه ای ندارد

گواردیولا: آگوئرو اصلاً روحیه پرخاشگر و خصمانه ای ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم آرژانتینی منچستر سیتی به دلیل برخورد شدید با داوید لوئیز، چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شد، اما پپ گواردیولا تأکید می کند که این بازیکن آرژانتینی روحیه پرخاشگرانه و تهاجمی ندارد.

به گزارش وب سایت نود، علیرغم آنکه سرخیو آگوئرو برای دومین بار در این فصل با محرومیت طولانی جریمه شده، اما پپ گواردیولا معتقد است مهاجم تیمش بازیکن پرخاشگری نیست و روحیه تهاجمی ندارد.

اوایل این هفته اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد سرخیو آگوئرو به علت دریافت کارت قرمز برای تکل خطرناکی که روی داوید لوئیز انجام داد، چهار جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد بود. مهاجم 28 ساله منچستر سیتی پیش از این هم به دلیل ضربه آرنجی که به بازیکن وستهام زده بود، با محرومیت سه جلسه ای از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه شد.

با وجودی که آگوئرو در این فصل دو بار مرتکب خطاهای شدید شده و با محرومیت های طولانی هم مورد جریمه قرار گرفت، اما پپ گواردیولا باز هم تأکید می کند که بازیکن تیمش روحیه خصمانه ای ندارد. مربی اسپانیایی در این باره اظهار داشت:

توصیه من به آگوئرو اینست که گل های زیادی برای تیم بزند. او اصلاً بازیکن پرخاشگری نیست و جریمه خطای خود را هم پذیرفته است. شما مجبور هستید که جریمه خطای خود را بپذیرید و سعی کنید دیگر چنین اشتباهی مرتکب نشوید.

2081