خبر فوری؛ منچستر سیتی به دلیل عدم رعایت مقررات ضد دوپینگ جریمه شد

خبر فوری؛ منچستر سیتی به دلیل عدم رعایت مقررات ضد دوپینگ جریمه شد

وبسایت رسمی برنامه نود - اتحادیه فوتبال انگلیس باشگاه منچستر سیتی را به علت رعایت نکردن مقررات ضد دوپینگ از سوی این باشگاه و عدم ارائه اطلاعات کامل در مورد محل دقیق باشگاه جریمه کرد.

به گزارش وب سایت نود، بر اساس مقررات ضد دوپینگ اتحادیه فوتبال انگلیس، باشگاه منچستر سیتی که اطلاعات دقیق و کاملی در زمینه آدرس و محل استقرار باشگاه ارائه نکرده است، مرتکب تخلف شده و بنابراین از سوی اتحادیه فوتبال جریمه شد.

باشگاه منچستر سیتی تا تاریخ 19 ژانویه فرصت دارد تا نسبت به جریمه در نظر گرفته شده اعتراض کند. در حکم صادر شده از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است که طبق بند چهارم قانون شماره 14 در آئین نامه مقررات ضد دوپینگ، عدم ارائه اطلاعات دقیق در خصوص آدرس محل باشگاه تخلف محسوب می شود. طبق آئین نامه مقررات ضد دوپینگ اتحادیه فوتبال، محتوای این قانون تمامی باشگاهها را ملزم می کند تا اطلاعات و جزئیات دقیقی در ارتباط با زمان، تاریخ و محل برگزاری تمرینات تیم را طبق دستور العمل اتحادیه فوتبال ارائه دهند. بند چهارم از قانون شماره 14 مقررات ضد دوپینگ به صراحت بیان می‌کند که:

در صورتی که باشگاهی اطلاعات مربوط به این گزارشها را از ابتدا ناقص اعلام کند، و یا اقدام به تصحیح و به روز رسانی این اطلاعات نکند، مرتکب تخلف و عدم رعایت این بند قانونی شده است. لازم به ذکر است که به منظور اطمینان از کامل و دقیق بودن اطلاعات، باشگاه موظف است تا اطلاعات خود را به روز رسانی نماید.

2081