بهترین بازیکن MLS، داوید ویا اعلام کرد در حال حاضر علاقه‌ای به حضور در لیگ برتر انگلیس ندارد

بهترین بازیکن MLS، داوید ویا اعلام کرد در حال حاضر علاقه‌ای به حضور در لیگ برتر انگلیس ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - داوید ویا که به عنوان بهترین بازیکن MLS انتخاب شده است اعلام کرد علاقه‌ای ندارد به لیگ برتر انگلیس ملحق شود.

به گزارش وبسایت نود، داوید ویا که در 33 دیدار نیویورک اف سی موفق شد 23 بار برای این تیم در لیگ فوتبال آمریکا گلزنی کند به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات انتخاب شد. این مهاجم 35 سال در مصاحبه با اسکای اسپورتس و در جواب به این سوال که آیا احتمال دارد که همانند تیری آنری، لاندن داناوان و رابی کین در مدت تعطیلی لیگ آمریکا به لیگ برتر انگلیس ملحق شود گفت:

در گذشته این شانس را داشتم که به لیگ انگلیس ملحق شوم اما در حال حاضر این مسئله برایم اهمیتی ندارد. لیگ برتر را دوست دارم و همیشه آن را دنبال می‌کنم و از دیدن آن هیجان زده می‌شوم، لیگ برتر انگلیس یکی از بهترین لیگ‌های دنیا است و این فرصت را داشته ام که در گذشته به یکی از تیم‌های آن لیگ ملحق شوم اما حالا به این مسئله فکر نمی‌کنم، در نیویورک سیتی احساس خوبی دارم و دوست دارم در همینجا ادامه دهم.

ویا در ادامه از اینکه موفق شده است به عنوان بهترین بازیکن لیگ فوتبال آمریکا انتخاب شود ابراز غرور و افتخار کرد و ادامه داد:

افتخار بزرگی است که  به عنوان بازیکنی از نیویورک سیتی برنده این جایزه شده ام، امروز روز بزرگی برای من است چراکه بردن این جایزه یکی از اهدافم پیش از پیوستن به این لیگ بوده است. امروز روز مهمی در دوران فوتبال من و لحظه مهمی برای من است چراکه این جایزه به بهترین بازیکن لیگی فوق العاده اهدا می‌شود که بازیکنان توانمندی در آن بازی می‌کنند. امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من است.

1899