پیش بازی منچستر سیتی - سلتیک؛ تشریفاتیِ تمام و کمال!

پیش بازی منچستر سیتی - سلتیک؛ تشریفاتیِ تمام و کمال!

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر سیتی در آخرین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان میزبان سلتیک است.

به گزارش وبسایت نود، سه شنبه شب دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در گروه های یک تا چهار پایان می پذیرد که از گروه سوم منچستر سیتی میزبان سلتیک است. دو تیم در حالی پای به این مسابقه می گذارند که نه تنها این بازی یک مسابقه کاملاً تشریفاتی برای دو تیم است، بلکه سرنوشت گروه سی رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا کاملاً مشخص شده است و در این گروه بارسلونا به عنوان تیم صدرنشین راهی دور بعد می شود، سیتی تیم دوم شده است و گلادباخ هم راهی لیگ اروپا می شود، سلتیک هم هر اتفاقی بیفتد، از انتهای جدول تکان نخواهد خورد.

بازی رفت دو تیم در سلتیک پارک، با تساوی 3-3 پایان یافت، آن تساوی روند بردهای پیاپی تیم پپ را قطع کرد و آن ها بعد از آن تساوی در شش مسابقه پیاپی، در کسب برد ناکام ماندند. سلتیک در گروه سوم رقابت ها، بردی را به دست نیاورده است. آن ها فقط دو تساوی کسب کرده اند و دیدار آخر می تواند یک جدال حیثیتی برای تیم راجرز باشد.

پپ گواردیولا که تیمش راهی دور بعد شده است، اعلام کرده که قصد دارد در این بازی ترکیب تیمش را دچار تغییراتی کند، به نظر می رسد آگوئرو که 4 بازی از همراهی سیتی در لیگ برتر محروم شده است، در این بازی به میدان خواهد رفت. او تا 31 دسامبر نمی تواند برای سیتی دوباره به میدان برود. استرلینگ تمرین روز دوشنبه سیتی را از دست داد و احتمالاً به این بازی نمی رسد. کمپانی هم که همچنان مصدوم است، احتمالاً دلف در این بازی برای اولین بار از ماه آگوست در ترکیب سیتی بازی خواهد کرد.

در آن سمت میدان، راجرز احتمالاً با ترکیب اصلی تیمش را به زمین بفرستد، اسکات سینکلر بازی مقابل تیم سابقش را از دست می دهد، تیرنی هم نمی تواند در بازی با سیتی حاضر باشد.

ترکیب احتمالی دو تیم

امار و اطلاعات مسابقه؛

سلتیک در 6 مسابقه از هفت بازی قبلیش در لیگ قهرمانان اروپا، حداقل دو گل خورده است.

تیم اسکاتلندی در شش مسابقه قبلیش در لیگ قهرمانان اروپا، طعم پیروزی را نچشیده است.

تنها پیروزی خارج از خانه سلتیک در بازی های اروپایی مقابل تیم های انگلیسی، به برد این تیم در فصل 1969-1970 مقابل لیدز یونایتد بر می گردد.

این اولین باری است که پپ نتوانسته تیمش را در لیگ قهرمانان اروپا، صدرنشین گروه خود کند.

منچستر سیتی برای چهارمین بار پیاپی، به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

در سه فصل از چهار حضور اخیر سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا، این تیم در گروه خود آخر شده است.

سیتی در هفت بازی قبلی خانگیش در لیگ قهرمانان اروپا، شکست نخورده است. 5 برد، دو تساوی.

سیتی در پنج بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان در سال 2016، فقط یک گل خورده است. لیونل مسی.

سلتیک 26 بازی از 29 مسابقه خارج از خانه اش را در لیگ قهرمانان اروپا با شکست پشت سر گذاشته است.

2021