دی بروین: منچسترسیتی می تواند به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد

دی بروین: منچسترسیتی می تواند به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد

وبسایت رسمی برنامه نود - کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی معتقد است که این تیم توانایی راه یابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

به گزارش وبسایت نود، منچسترسیتی در فصل پیش توانست، با پیروزی برابر دیناموکیف و پاریسن ژرمن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد، اما در نیمه نهایی این رئال مادرید بود که توانست در مجموع با حساب 1-0 پیروز شود به فینال برسد و در آخر قهرمان شود.

به نقل از ESPN، کوین دی بروین اعتقاد دارد که منچسترسیتی پتانسیل بالایی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا دارد. او در این خصوص گفت:

فکر می کنم مهم بود که از لحاظ تیمی قدم بعدی را برداریم. سیتی دوران سختی در اروپا داشته است زیرا رقابت های اروپایی برای باشگاه جدید است، اما در فصل گذشته ما بسیار عالی کار کردیم. فکر می کنم که باید تلاش کنیم تا با دیگر تیم ها رقابت کنیم تا به فینال برسیم. فصل پیش در یک گروه بسیار سخت قرار داشتیم و سپس مجبور شدیم با پاریسن ژرمن و رئال مادرید بازی کنیم، امسال هم کار آسان تری نسبت به قبل نخواهیم داشت. معتقدم که وقتی در بالاترین سطح فوتبال بازی می کنید، همیشه در بازی های بزرگ حضور خواهید داشت، مهم نیست که لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان اروپا یا مسابقات ملی باشد.

منچسترسیتی در دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا توانست در یک دیدار دشوار، موناکو را با حساب 5-3 شکست دهد. حال آن ها باید فردا شب (چهارشنبه) دیدار برگشت را برگزار کنند. هافبک سابق وولفسبورگ در این باره می گوید:

فکر می کنم که می توانیم به فینال برسیم، البته که سایر تیم ها نیز همین ذهنیت را دارند، به همین دلیل کار بسیار سخت خواهد شد. بازی بسیار دشواری مقابل موناکو خواهیم داشت. آن ها بسیار خوب کار کرده اند، اما ما هم خوشبین هستیم و اگر بتوانیم پیروز شویم به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهیم کرد و بعد از آن رسیدن به فینال دور از دسترس نیست. رسیدن به فینال و قهرمانی در آن فوق العاده است. برای همین اینجا هستیم.

لازم به ذکر است که منچسترسیتی با 10 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی در رده دوم لیگ برتر انگلستان قرار دارد. همچنین آن ها در مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز باید به مصاف آرسنال بروند.

4416