معضل جدید حریفان برای مصاف با ماشین سازی

معضل جدید حریفان برای مصاف با ماشین سازی

به گزارش "ورزش‌سه"،  در پایان دیدار ماشین سازی برابر پرسپولیس که با نتیجه 1 بر صفر به سود پرسپولیس و ادامه روند ناکامی های ماشین سازی همراه شد، رسول خطیبی از ادامه کار استعفا داد و هیئت مدیره باشگاه تبریزی هم استعفای سرمربی خود را پذیرفت و حالا آن‌ها به دنبال انتخاب گزینه بعدی برای سرمربیگری تیم ماشین سازی هستند.

دیدار بعدی ماشین سازی در تبریز برابر ذوب آهن اصفهان خواهد بود. دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل هم قرار گرفتند و پس از 120 دقیقه تلاش بازیکنان دو تیم، در نهایت این تیم ذوب آهن بود که موفق به شکست میهمان خود با نتیجه 3 بر 2 شد.

در حال حاضر چند گزینه مانند فرهاد کاظمی، تونی اولیویرا، ستار همدانی و ... برای تصدی پست سرمربیگری تیم ماشین سازی پیشنهاد شده اند و در این میان احتمال حضور همدانی با توجه به حمایت هواداران از او بیشتر از سایرین می باشد.

مجتبی حسینی که معمولا به عنوان یک مربی تحلیل گر شناخته می شود و پیش از هر دیدار به تجزیه و تحلیل بازی های تیم حریف می پردازد، در مقابل ماشین سازی این امکان برای او فراهم نیست؛ چرا که هنوز سرمربی تیم ماشین سازی مشخص نیست و به همین دلیل اینکه چه سیستمی مورد استفاده سرمربی بعدی ماشین سازی خواهد بود و از چه بازیکنانی در ترکیب اصلی خود استفاده خواهد کرد، نقطه مبهم سرمربی تیم ذوب آهن برای انتخاب آرایش تیمی خود و استفاده از نفرات خواهد بود.

دیدار دو تیم ماشین سازی و ذوب آهن روز پنجشنبه هفته جاری ساعت 15:30 دقیقه در تبریز برگزار خواهد شد و این در حالی است که ماشین سازی هنوز سرمربی بعدی خود را نمی شناسد.