محرز: توقف تاتنهام، بهترین خاطره ام بود

محرز: توقف تاتنهام، بهترین خاطره ام بود

وبسایت رسمی برنامه نود - ریاض محرز ستاره الجزایری لستر سیتی می گوید که جالب ترین لحظه فصل گذشته، توقف تاتنهام در استمفورد بریج  بود که قهرمانی را به روباه ها هدیه داد.

به گزارش وبسایت نود، پس از توقف تاتنهام مقابل چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج با نتیجه 2-2، عملاً قهرمانی لستر سیتی در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل گذشته لیگ برتر قطعی شد و مردم شهر لستر به خیابان ها ریخته و جشن قهرمانی بر پا کردند. به نقل از fourfourtwo ، ریاض محرز با 17 گل و 11 پاس گل، به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب گردید. ملی پوش الجزایری درباره بهترین خاطره از فصل گذشته می گوید:

بهترین خاطره من همان شبی بود که همگی در خانه جیمی واردی جمع شده بودیم تا مسابقه تاتنهام و چلسی را تماشا کنیم. ابتدا تاتنهام 2-0 جلو بود و همگی به این گمان رسیدیم که احتمالاً قهرمانی لستر در آن شب قطعی نخواهد شد. اما اوضاع برای ما هر لحظه جالب و جالب تر می شد، ابتدا 2-1 و سپس 2-2 . شب خیلی جالبی بود.

گفتنی است که ریاض محرز 25 ساله با تکیه بر درخشش و قهرمانی در لیگ برتر به همراه لستر سیتی، در لیست 100 بازیکن برتر سال در سایت fourfourtwo قرار گرفت.

4464