عکس؛ کری خواندن جیمی واردی برای هواداران تاتنهام

عکس؛ کری خواندن جیمی واردی برای هواداران تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - جیمی واردی مهاجم لسترسیتی در بازگشت به لیگ انگلیس برای تیمش گل زد تا به تساوی یک بر یک مقابل تاتنهام در اولین هفته لیگ، دست پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، لسترسیتی در اولین بازی خود در بازگشت به لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. در ابتدا پدرو پورو برای تاتنهام گلزنی کرد اما این جیمی واردی بود که کار را  به تساوی کشاند.  این گل باعث شد تا لستر بتواند با حس خوبی بازگشتش به لیگ برتر را جشن بگیرد. 

البته بازگشت واردی به لیگ برتر انگلیس به شدت پرحاشیه بود. در حقیقت او در زمان تعویض حسابی با هواداران حریف کل کل کرد. واردی در این بازی با ضربه سر توانست گلزنی کند تا نشان بدهد که همچنان حسابی روی فرم است. جیمی برای کل کل با هواداران تاتنهام به آرم لیگ برتر انگلیس روی دستش اشاره کرد تا نشان بدهد که بر خلاف حریف، تجربه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را داشته است!

واردی البته پیش از خروج به زمین به رومرو مدافع حریف ناسزا گفت چرا که در جریان بازی با او درگیری فیزیکی داشت. تاتنهامی ها تصور می کردند که در مقابل تیم تازه صعود کرده به لیگ انگلیس، پیروزی راحتی را کسب کنند اما با وجود سلطه بر بازی به هدفشان نرسیدند. در این بازی رودریگو بنتانکور نیز دچار مصدومیت شدیدی شد و حالا تاتنهامی ها باید نگران او هم باشند.

لستر در بازی بعدی خود در لیگ برتر انگلیس رو در روی فولام قرار می گیرد در حالی که تاتنهام به مصاف اورتون می رود. 

4125