انریکه: مسی سال‌های زیادی همراه ما خواهد بود

انریکه: مسی سال‌های زیادی همراه ما خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه در کنفرانس خبری پیش از دیدار بارسلونا مقابل مالاگا اعلام کرد که این فوق العاده خواهد بود که  مسی در بارسلونا از فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش وبسایت نود، در حالیکه روزنامه های مادریدی شایعاتی مبنی بر عدم تمایل مسی به تمدید قرارداد با بارسلونا را منتشر کرده بودند، با این حال به نظر می‌رسد لوییز انریکه از ادامه حضور این اعجوبه آرژانتینی در بین کاتالان‌ها اطمینان دارد. او در کنفرانس خبری پیش از دیدار بارسلونا و مالاگا در این خصوص توضیح داد:

فکر می‌کنم لئو سال‌های زیادی را به همراه بارسلونا ادامه خواهد داد، برای بازیکنی که در نوجوانی کشورش را ترک کرده و فوتبالش را در کشور دیگری ادامه داده است، بازنشستگی به عنوان بهترین بازیکن در تاریخ باشگاهی که در آن فوتبال حرفه‌ای را آغاز کرده است فوق العاده خواهد بود. امیدوارم این اتفاق رخ دهد  اما این مسئله‌ای است که به خود لئو بستگی دارد. این مسئله  باید بین مسی و باشگاه برطرف شود چراکه آن‌ها باید در این خصوص به توافق برسند. به عنوان مربی باید بگویم مشخصا حضور مسی در ترکیب بارسا می‌تواند تضمینی بر موفقیت ما باشد. امیدوارم این داستان با پایانی خوش همراه باشد.

لوییز سوارز در دیدار بارسلونا برابر سویا پنجمین کارت زرد خود را دریافت کرد و بدین ترتیب نمی‌تواند مقابل مالاگا به میدان برود تا فرصت مناسبی برای آلکاسر ایجاد شود تا بتواند توانایی‌هایش را اثبات کند. پاکو آلکاسر در ماه آگوست از والنسیا به بارسلونا منتقل شد اما در 7 دیداری که با لباس کاتالان‌ها به میدان رفته است موفق به گلزنی با این تیم نشده است، لوییز انریکه در این خصوص ادامه داد:

این فرصت مناسبی برای او خواهد بود، مهاجمین نیاز دارند تا زمان بازی بیشتری در اختیار داشته باشند و مطمئن هستم که پاکو بازی خوبی را به نمایش خواهد گذاشت، پاکو از ابتدا در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت اما مهمترین ماموریت او گلزنی نخواهد بود، کمک به تیم برای پیروزی در این دیدار مهمترین چیزی است که از او خواهم خواست. کسب پیروزی در این دیدار مهمترین مسئله است، نه تنها برای پاکو که برای همه بازیکنان تیم.

با توجه به اینکه دربی شهر مادرید نیز شنبه برگزار خواهد شد، در صورتیکه بارسلونا مقابل مالاگا به پیروزی برسد امیدوار خواهد بود که به صدر جدول لالیگا صعود کند، با این حال انریکه در این خصوص ادامه داد:

اگر برابر مالاگا به پیروزی برسیم این دیدار را تماشا خواهم کرد، دوست دارم هر دو تیم مادریدی بازنده این دیدار باشند اما متاسفانه این غیر ممکن است.

1899