دشام: تیم های رقیب از فرانسه ترس دارند

دشام: تیم های رقیب از فرانسه ترس دارند

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدیه دشام در مورد پیروزی تیمش مقابل سوئد صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی فرانسه در چهارمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2016، با نتیجه 2-1 از سد سوئد گذشت، دیدیه دشام سرمربی خروس ها در پایان بازی TF1 گفت:

بسیاری از تیم ها در مقابل ما دفاع می کنند. حتی در بازی مقابل هلند هم این مساله را دیدیم. این نشان دهنده آن است که تیم ها از ما می ترسند و ما هم باید برای دفاع حریف، راه حلی پیدا کنیم. انتظار بازی آسانی را در مقابل سوئد نداشتیم، و به همین دلیل از کسب سه امتیاز خوشحالم. سوئد تیم خوبی است که از سازماندهی و توان فیزیکی مناسبی برخوردار است. آن ها 4-4-2 کلاسیک بازی می کنند و به خوبی توپ را در زمین به گردش در می آورند.

وقتی حریف به دنبال خراب کردن بازی شما و دفاع کردن است باید سعی کنید سریعتر و بهتر توپ را به گردش در آورید. که این موضوع اصلاً کار آسانی نیست.

خوشحالم که پوگبا گلزنی کرد، این اتفاق خوبی برای او است. ولی چیزی نیست که حتماً از او انتظار داشته باشم. من از عملکرد کلی پوگبا راضی هستم. مثل بازی با هلند که نمایش خوبی داشت. او در یونایتد در سیستم و ترکیب متفاوتی بازی می کند ولی در تیم ملی در کنار ماتوئیدی در خط هافبک، عنصر بسیار مهمی است.

2021