ساوت گیت: عاشق این شغل هستم ولی سرنوشت آینده ام در دستان خودم نیست

ساوت گیت: عاشق این شغل هستم ولی سرنوشت آینده ام در دستان خودم نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - ساوت گیت به شدت تمایل دارد تا به حضورش در تیم ملی انگلیس ادامه دهد.

به گزارش وبسایت نود، جمعه شب انگلیس در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 به برد ارزشمندی مقابل اسکاتلند دست یافت تا ساوت گیت ارزش های خود را به اتحادیه فوتبال انگلیس نشان دهد. این مربی جوان که تا بازی با اسپانیا با اتحادیه قرارداد دارد، پس از پیروزی مقابل اسکاتلند گفت:

عاشق این شغل هستم، واقعاً از زمانی که هدایت تیم ملی را برعهده گرفتم، از تمام بخش های این شغل، از مسئولیت پذیری و درگیر شدن با هر جزء از آن، لذت برده ام. البته مسلم است که اگر نتیجه نگیرید، این لذت وجود نخواهد داشت.

تجربه خیلی خوبی برایم بوده است. چیزهای زیادی تا همین حالا، فرا گرفته ام. تصور می کنم محیط خیلی خوبی را ساخته ایم. واقعاً خوشحالم که هدایت تیم ملی را پذیرفتم. آن هم در چنین شرایط سختی. ولی به نظرم، به خوبی توانستیم تیم را مهیای بازی های پیش رو کنیم و واقعاً از حضور در تیم ملی لذت می برم، حالا بازی با اسپانیا را پیش رو داریم و بعد از ان نمی دانم آینده ام چه می شود. این موضوع در دستان خودم نیست.

بازیکنان در مقابل اسکاتلند نمایش خوبی داشتند، به خوبی ان چیزی را که مدنظرمان بود و هدف گذاری کرده بودیم در زمین قابل مشاهده بود. بازیکنان نشان دادند که چه توانایی هایی دارند و نشانه هایی از پیشرفت و اجراشدن برنامه هایمان در زمین را دیدیم.

2021