مقام ارشد اتحادیه فوتبال انگلیس: باید از این اتفاق درس بگیریم؛ تیم ملی شرایط خوبی دارد

مقام ارشد اتحادیه فوتبال انگلیس: باید از این اتفاق درس بگیریم؛ تیم ملی شرایط خوبی دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال انگلیس ابراز اطمینان کرد که تیم ملی این کشور با هدایت ساوت گیت در وضعیت خوبی به سر می برد و جای هیچ نگرانی نیست.

به گزارش وب سایت نود، مارتین گلن مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال اظهار داشت که تیم ملی در وضعیت خوبی به سر می برد و هواداران نگران این تیم نباشند.

سم آلاردایس تنها 67 پس روز از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی، به دلیل رسوایی های مالی و درگیری در روابط مالی پشت پرده و دلالی، با توافقی دو جانبه از سمتش کناره گیری کرد. این اتفاق پس از انتشار گزارش افشا گرانه دیلی تلگراف رخ داد که جای هیچ دفاعی را برای سرمربی مستعفی تیم ملی نگذاشته بود. مارتین گلن روز سه شنبه مصاحبه ای با تلویزیون اختصاصی اتحادیه فوتبال انجام داد و اظهار داشت:

تیم ملی در شرایط خوبی به سر می برد؛ در حال حاضر گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی زیر 21 سال هدایت تیم بزرگسالان را بر عهده دارد تا وضعیت نهایی این تیم مشخص شود. اطمینان دارم که این بازیکن سابق تیم ملی به خوبی می تواند در این دوره کوتاه از عهده وظایف خود برآید. او در چهار دیدار آینده هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت و امیدوارم بتواند نتایج خوبی را کسب کند. ساوت گیت از حمایت کامل اتحادیه فوتبال برخوردار است و امیدوارم برنامه ریزی خوبی برای پیروزی در این دیدارها داشته باشد.

مارتین گلن در ادامه به روزهای پرکار و شلوغی که پیش رو دارد اشاره کرده و می گوید:

در این چند روز بسیار پرمشغله بودیم؛ ابتدا بحث مربی موقت تیم ملی بود که پس از بررسی های فوری گرت ساوت گیت را برای این کار انتخاب کردیم. پس از آن بررسی ابعاد مختلف این پرونده بود که همچنان در حال مطالعه آن هستیم تا ببینیم چه تجربیاتی می توان از این اتفاق به دست آورد. اما در مورد مربی تیم ملی باید بگویم معیارهایی که برای انتخاب مربی تیم ملی داریم، همانند قبل است. چالش بزرگ و اصلی پیش روی مربی بعدی تیم ملی اینست که با در اختیار داشتن گروهی از بازیکنان بسیار با استعداد چگونه می توانید بهترین کارآیی و بهره برداری را از آنها داشته باشید. این همان کاری است که مربی آینده تیم ملی باید انجام دهد.

2081