دسترسی آسان به داغ ترین اخبار ورزشی با اپلیکیشن اندروید کاپ

دسترسی آسان به داغ ترین اخبار ورزشی با اپلیکیشن اندروید کاپ

شاید بخواهید مدت زمانی که خارج از منزل هستید و یا امکان استفاده از تلویزیون و رایانه را ندارید به خبرهای روز دنیای ورزش دسترسی داشته باشید. اوقاتی که در تاکسی و ترافیک هستید یا در ایستگاه اتوبوس منتظرید می تواند زمان خوبی برای سرگرم شدن با خبرهای داغ و جذاب ورزشی باشد. اپلیکیشن کاپ این امکان را برای شما فراهم می کند.

اپلیکیشن سایت کاپ که تا پیش از این برای سیستم عامل ios ارائه شده بود برای سهولت دسترسی مخاطبین به جدیدترین اخبار ورزشی در قالب اندروید نیز به صورت رایگان ارائه شد. بنابراین با این نرم افزار کاربردی دیگر هیچ رویداد ورزشی را از دست نخواهید داد.

امکانات و ویژگی های این اپلیکیشن بدین شرح است:

اخبار ورزشی: دسترسی سریع و آسان به آخرین اخبار ورزشیویدیوی کاپ: مشاهده گل ها و خلاصه بازی های لیگ برتر ایران و جهاننتایج زنده: اعلام نتایج تمامی لیگ ها به صورت زندهجدول پخش تلویزیونی: برنامه پخش زنده ی تلویزیونی مسابقات ورزشی داخل کشورویدیوهای اختصاصی: ویدیوهای تولیدی و دوبله در استودیو اختصاصی سایت کاپ

جالب است بدانید اپ ارائه شده توسط کاپ سرعت بالایی دارد و از فضای ساده و جذابی برخوردار است که امکان استفاده آسان از آن را برای همه کاربران فراهم می سازد.

برای دانلود این نرم افزار به صفحه اپلیکیشن کاپ مراجعه فرمایید.