جشنواره فروش بسته اشتراک نماوا+ترافیک نامحدود شاتل لند

جشنواره فروش بسته اشتراک نماوا+ترافیک نامحدود شاتل لند

تماشای کلیه فیلم های سایت نماوا به صورت رایگان و با ترافیک نامحدود، تنها با خرید یک بسته امکان پذیر شد.

وب سایت شاتل لند برای کاربران علاقمند به حوزه فیلم و سینما امکانات جدید و جالبی را در نظر گرفته است. پس از استقبال بی نظیر از بسته های "ترافیک نامحدود شاتل لند" و "اشتراک نماوا" ، حال با ترکیب این دو بسته، امکان تماشای کلیه فیلم های سایت نماوا، به صورت رایگان، با ترافیک نامحدود امکان پذیر شد. گفتنی است این بسته ها برای جلب رضایت کاربران گرامی با تخفیف ویژه ی پنجاه درصدی و مبلغ 15،000 به جای 30،000 ارائه می شود.

لازم به ذکر است که این جشنواره، به مدت یک ماه از 17 مهر تا 17 آبان ماه 1395 برگزار می شود و به شما این امکان را خواهد داد تا با ورود به سامانه https://my.shatel.ir و خرید بسته مربوطه بتوانید علاوه بر بهره گیری از وب سایت های شاتل لند، کاپ و تک شات با ترافیک رایگان، از فیلم ها و سریال های جذاب سایت نماوا نیز بدون پرداخت هزینه، بهره مند شوید.

سایت نماوا با مجموعه ای بی نظیر از هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی و انیمیشن های جذاب، دوبله های فارسی اختصاصی توسط برترین گویندگان، ضمن در اختیار گذاشتن محتوای جذاب برای علاقه مندان به حوزه فیلم و سینما از حقوق صاحبین اثر نیز حمایت می نماید.

در صورت وجود هر گونه ابهام در خصوص این بسته ها می توانید به بخش سوالات متداول وب سایت شاتل لند مراجعه فرمایید.