سایت کاپ بدون ترافیک با شرکت در جشنواره ویژه شاتل لند

سایت کاپ بدون ترافیک با شرکت در جشنواره ویژه شاتل لند

در اقدامی هیجان انگیز، مشاهده و دانلود تمامی ویدیوها و پادکست های جذاب کاپ به صورت کاملا رایگان و بدون مصرف ترافیک امکان پذیر شد.

 تنها کافی ست با مراجعه به سایت https://my.shatel.ir/ و خرید بسته استثنائی " فیلم نامحدود نماوا + ترافیک نامحدود شاتل لند " تنها با پرداخت 15000 تومان به جای 30000 تومان، به مدت یک ماه از سایت کاپ با خیالی آسوده جدیدترین ویدیوهای اختصاصی از رویدادهای ورزشی ایران و جهان را تماشا کنید، به پادکست های شنیدنی کاپ گوش فرا دهید و تازه ترین اخبار ورزشی دنیا را و بدون مصرف ترافیک دنبال نمایید.

گفتنی است جشنواره فروش بسته  "فیلم نامحدود نماوا + ترافیک نامحدود شاتل لند" از 18 آبان تا 18 آذر ماه ادامه خواهد داشت و برای کاربران اینترنت پرسرعت شاتل با تخفیف پنجاه درصدی به فروش خواهد رسید. کاربران می توانند با خرید این بسته علاوه بر اینکه همه فیلم ها و سریال های نماوا را به صورت کاملا رایگان تماشا کنند همچنین ترافیک مصرفی آن ها نیز برای استفاده از سایت های شاتل لند، تک شات و کاپ به صورت رایگان محاسبه می گردد.

تلاش ما در شاتل لند بر این است که هر روز خدماتی جدید را به کاربران ارایه دهیم تا همواره از محتواهای جذاب ما لذت ببرند. شما نیز می توانید به منظور اطلاع از جشنواره های هیجان انگیز شاتل لند به آدرس  http://shatelland.com/promotion مراجعه کرده و از دیگر خدمات جالب و مفید این وبسایت آگاه شوید.