پرونده انتقال نیمار به بارسلونا بار دیگر گشوده شد

پرونده انتقال نیمار به بارسلونا بار دیگر گشوده شد

وبسایت رسمی برنامه نود - دادگاه عالی اسپانیا روز دوشنبه از محاکمه مهاجم بارسلونا، پدر وی و دو نفر از اعضای باشگاه بارسلونا خبر داد.

به گزارش وبسایت نود، دادگاه عالی اسپانیا با گشودن مجدد پرونده انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا از محاکمه نیمار، پدر او و دو نفر از اعضای باشگاه بارسلونا به دلیل تقلب در این انتقال خبر داد. شکایت گروه سرمایه گذاری DIS علت بررسی مجدد این پرونده اعلام شده است، این گروه مدعی شده است که علی رغم قراردادی که داشته است، از این انتقال هیچ مبلغی دریافت نکرده است. قاضی این پرونده خوزه دلا ماتا  اعلام کرد احتمالا تحقیق و بررسی این پرونده 10 روز به طول خواهد انجامید. روسای وقت بارسلونا و سانتوس در سال‌های اخیر برای این پرونده بارها به دادگاه فراخوانده شده اند، علاوه بر این در گذشته تحقیقاتی در مورد مذاکرات پنهان بارسا و نیمار در سال 2011 نیز انجام گرفته بود.

گروه DIST چهل درصد از حق قرارداد ورزشی نیمار را در اختیار داشته است و پس از انجام این انتقال، این گروه عقیده دارد که باشگاه بارسلونا با منتشر نکردن رقم واقعی این قرارداد، بخشی از حقوق این شرکت را پرداخت نکرده است. بارسلونا در تابستان گذشته حاضر شده بود تا برای بسته شدن این پرونده مبلغ  5.5 میلیون یورو مالیاتی که دادگاه اعلام کرده بود را بپردازد. با این حال دادگاه عالی اسپانیا اعلام کرده است پدر نیمار که مدیر برنامه های او نیز هست به همراه مادر این بازیکن برزیلی که مجموعا 50 درصد از سهام شرکت N&N را در اختیار دارند متهم به پرداخت نکردن مالیات این انتقال هستند. علاوه بر آن پرونده مالی جوزپ ماریا بارتومئو و ساندرو راسل نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین این احتمال وجود دارد که پرونده مالیاتی رئیس باشگاه سانتوس، اودیلیو رودریگز نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

1899