بارسلونا در پرونده نیمار، سانتوس را شکست داد

بارسلونا در پرونده نیمار، سانتوس را شکست داد

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا روز  سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که دادگاه عالی داوری ورزش درخواست باشگاه سانتوس برای دریافت غرامت 61.295.000 یورویی  از بارسلونا را رد کرده است. در حقیقت بارسا مدعی شده بود که چنین مبلغی باید به عنوان ضرر به وجهه سانتوس به آنها پرداخت می شد اما در نهایت مشخص شد که چنین درخواستی بیهوده بوده است و حکم دادگاه عالی ورزش به سود بارسلونا صادر شد.

به گزارش فوتبالی، دادگاه عالی ورزش در بیانیه خود اعلام کرده است که سانتوس و نیمار به صورت توافق دوجانبه قراردادشان را با هم فسخ کردند و بارسلونا در زمانی که برای پرداخت مبالغ نقدی به پدر بازیکن به توافق رسیده هیچ تخلفی انجام نداده و به همین خاطر دلیلی ندارد که آنها به باشگاه سانتوس جریمه و غرامت بپردازند. 

از سویی باشگاه سانتوس به پرداخت هزینه های دادرسی باشگاه بارسلونا محکوم شدند و نه تنها باید هزینه های دادرسی خودشان را بپردازند باید بلکه باید 20 هزار فرانک سوئیس که سهم بارسلوناست را هم بپردازند تا بدین ترتیب باشگاه برزیلی در این پرونده یک بازنده و ناکام کامل لقب بگیرد. چند هفته پیش نیز دادگاه عالی ورزش شکایت نیمار از بارسلونا را رد کرده بود و بازیکن برزیلی و پدرش را به پرداخت بیش از شش میلیون یورو به تیم کاتالان محکوم کرده بود.