سوارز: تغییر تاکتیک منچستر سیتی در نیمه دوم ما را غافلگیر کرد

سوارز: تغییر تاکتیک منچستر سیتی در نیمه دوم ما را غافلگیر کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - شب گذشته منچستر سیتی موفق شد در خانه با نتیجه 3 بر 1 از سد بارسلونا بگذرد و به نوعی شکست 4 بر 0 دور رفت را جبران کند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، در این دیدار بارسلونا ابتدا 1 بر 0 پیش افتاد اما در پایان سه گل دریافت کرده بود تا با نتیجه 3 بر 1 بازی را واگذار کند. آخرین بار این اتفاق یعنی پیش افتادن در بازی و سپس شکست خوردن، در سال 2001 برای بارسلونا رخ داده بود. لوئیز سوارز در خصوص این دیدار گفت:

در نیمه نخست می توانستیم با زدن گل دوم بازی را برای خودمان تمام کنیم. اما غافلگیر شدیم. باید از خودمان گله مند باشیم چراکه در نیمه دوم اصلا شبیه بارسلونا نبودیم و خیلی بد بازی کردیم. در نیمه دوم سیتی کاملا عوض شد و آن ها با پرس شدید تیم ما را به عقب راندند. این کاملا ما را غافلگیر کرد. باید از خوب و بد این بازی درس بگیریم.

سوارز افزود:

وقتی بازی 2-1 بود آندره گومز فرصت داشت تا نتیجه را مساوی کند ولی آن را از دست داد و با به ثمر رسیدن گل سوم دیگر کار خیلی سخت شده بود.این شکست تاثیری بر روند تیمی ما نخواهد گذاشت. ما اینجاییم تا بارسلونا به موفقیت برسد و باید در هر بازی تمام تلاشمان را به کار ببندیم. باختیم ولی باید همه چیز را فراموش کنیم. بازی برابر سویا بسیار حساس است و باید روی آن تمرکز کافی داشته باشیم.

1313