کومان: منچستر سیتی می‌تواند نتیجه خوبی در بارسلونا کسب کند

کومان: منچستر سیتی می‌تواند نتیجه خوبی در بارسلونا کسب کند

وبسایت رسمی برنامه نود - رونالد کومان ضمن اشاره به این موضوع که اگر تیم های حریف بارسلونا به این تیم فضا بدهند بازیکنان بارسا به بدترین شکل آن‌ها را تنبیه خواهد کرد اعلام کرد که سیتی باید در دیدار چهارشنبه شب مراقب بازیکنان خطرناک بارسا باشد.

به گزارش وبسایت نود، رونالد کومان اعلام کرد که منچستر سیتی این توانایی را دارد تا در نیوکمپ نتیجه مناسبی کسب کند به شرطی که به رغیب فرصت مناسبی برای ایجاد موقعیت ندهد. اورتون با مربیگری کومان توانست مقابل منچستر سیتی نتیجه مساوی 1-1 کسب کند تا تعداد بازی‌های بدون پیروزی سیتی به 3 بازی برسد با این حال مربی هلندی اعتقاد دارد که آبی‌های منچستر توانایی غلبه بر بارسا را دارند. او در مصاحبه با وبسایت fourfourtwo گفت:

منچستر سیتی بازیکنان با کیفیتی دارد که می‌توانند مقابل بارسا به نتیجه مناسبی دست یابند به شرطی که با تمرکز کامل مقابل این تیم قرار بگیرند چراکه لیونل مسی، نیمار و سوارز بازیکنانی هستند که از تک موقعیت‌های موجود در بازی نیز نهایت استفاده را می‌برند. بازیکنان بارسا توانایی بسیار بالایی دارند و اگر بتوانند 4 موقعیت گلزنی به دست آورند حداقل به 3 گل دست پیدا خواهند کرد.

بازیکن سابق بارسلونا که به همراه این تیم موفق شد به قهرمانی‌های متعددی برسد پیش از دیدار چهارشنبه شب این دو تیم، سبک بازی آن‌ها که مبتنی بر حفظ توپ است را عاملی دانست تا این دیدار را به دیداری فوق العاده تبدیل کند، او در ادامه افزود:

فکر می‌کنم این بهترین فوتبالی خواهد بود که می‌توانیم شاهدش باشیم چرا که این بازی محل تقابل دو تیم با فلسفه فوتبال یکسان است و قطعا استاندارد بالایی خواهد داشت. بی صبرانه منتظر دیدن این بازی هستم.

1899