مارادونا: نباید بازیکنی را برای حضور در تیم ملی آرژانتین اجبار کرد

مارادونا: نباید بازیکنی را برای حضور در تیم ملی آرژانتین اجبار کرد

وبسایت رسمی برنامه نود – دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین اعتقاد دارد که در زمانی که بارسلونا اعلام می کند که مسی مصدوم است، کادر پزشکی آلبی سیلسته هم باید وی را معاینه کند.

به گزارش وبسایت نود، مارادونا  اعتقاد دارد  که کادر پزشکی تیم ملی آرژانتین نباید صرفا به حرفهای باشگاه ها اعتماد کند. وی اظهار داشت:

تیم ملی آرژانتین تیم بزرگی است. وقتی باشگاهی مثل بارسلونا اعلام می کند که بازیکنی مصدوم است نباید پزشک خود را به اسپانیا بفرستیم تا او را معاینه کند. در زمان مربیگری من وقتی که بازیکنی مصدوم بود باید به اردو ملحق می شد تا کادر پزشکی او را معاینه کند. فرقی نداشت که مسی باشد یا ماسکرانو و ته وز. قوانین برای همه یکسان بود. در زمان بازی من، بازیکنان در باشگاه ها از خودشان مراقبت می کردند تا برای تیم ملی بازی کنند حالا به نظر می رسد که در تیم لمی از خودشان مراقبت می کنند تا برای باشگاهشان بازی می کنند. منظورم به بازیکن خاصی نیست اما این مسئله را دوست ندارم.

پیشکسوت فوتبال آرژانتین در مصاحبه با فاکس اسپورتز در مورد عملکرد بائوزا در تیم ملی آرژانتین هم صحبت کرد:

برای بائوزا آرزوی موفقیت می کنم اما تیم ملی آن طور که او می خواهد بازی می کند و شناوری در بازی آلبی سیلسته دیده نمی شود.به هر صورت به نظر من هر کسی نمی خواهد در تیم ملی بازی کند نباید او را اجبار کرد و اجباری وجود ندارد.

1140