میلان 1-0 پسکارا؛ پیروزی خفیف میلان با درخشش دوناروما

میلان 1-0 پسکارا؛ پیروزی خفیف میلان با درخشش دوناروما

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم میلان و پسکارا در هفته یازدهم سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، میلان پس از شکست سنگین مقابل جنوا نیاز به پیروزی در این دیدار دارد تا بار دیگر به کورس قهرمانی باز گردد از طرف مقابل پسکارایی که در رده هفدهم جدول قرار دارد برای اینکه از منطقه سقوط دور شود نیاز به پیروزی در این دیدار دارد.

روسونری‌ها در این دیدار خیلی زود کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما با توجه به دفاع خوب پسکارا، میلان توانایی ایجاد موقعیت خطرناکی را نداشت و از طرفی پسکارا ضد حملات خطرناکی را روی دروازه میلان ایجاد کرد که هر یک با بی دقتی مهاجمین این تیم از بین رفت.

دقیقه 24: سوسو از سمت راست ارسال کوتاهی انجام داد، در حالی که نیانگ منتظر بود تا این توپ را به گل تبدیل کند، کودا این ارسال را قطع کرد تا این موقعیت مناسب از میلان گرفته شود.

دقیقه 44: باکا از سمت چپ محوطه ارسال کوتاهی انجام داد اما این ارسال توسط مدافعین حریف قطع شد، نیانگ موفق شد این توپ قطع شده را به دست آورد و ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد، باکا تلاش کرد تا از توپ برگشتی استفاده کند اما مدافعین پسکارا با تکلی که انجام دادن مانع رسیدن توپ به مهاجم کلمبیایی شدند.

نیمه نخست این دیدار به شکل خسته کننده ای به پایان رسید، میلان سعی در رسیدن به گل داشت اما دفاع پسکارا مانع از این کار شد تا این دیدار عموما در میانه زمین دنبال شود.

نیمه دوم این دیدار باز هم با حملات میلان همراه بود و این تیم موفق شد خیلی زود به برتری دست یابد.

دقیقه 49: بوناونتورا موفق شد از فاصله 20 یاردی از روی ضربه ایستگاهی نخستین گل این دیدار را به ثمر برساند. ضربه زمینی او از زیر پای بازیکنان حاضر در دیوار دفاعی رد شد و به گوشه سمت چپ دروازه پسکارا رفت.

دقیقه 51: پسکارا خیلی سریع موفق شد گل خورده را جبران کند، این تیم توسط بن علی به گل رسید اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

در ادامه این دیدار بازیکنان پسکارا برای جبران فاصله ایجاد شده دست به حملاتی زدند اما توانایی لازم برا ی رسیدن به گل را نداشتند.

دقیقه 64: مموشای موقعیت خطرناکی را روی یک ضد حمله روی  دروازه میلان ایجاد کرد اما ضربه این بازیکن توسط دوناروما دفع شد تا این دیدار همچنان با نتیجه 1-0 به سود میلان در جریان باشد.

در ادامه پسکارا باز هم دست به حملاتی زد اما مدافعین هوشیار میلان به همراه درخشش دوناروما مانع از گلزنی این تیم شدند.

دقیقه 79: ماناژ موفق شد روی توپ برگشتی برای پسکارا گلزنی کند اما باز هم داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

پسکارا در ادامه دست بردار نبود و حملات پر دامنه ای را روی دروازه میلان انجام داد اما از این حملات به نتیجه ای نرسید. نیمه دوم این دیدار در حالی به پایان رسید که میلان به سرعت در ابتدای نیمه به گل رسید و پس از آن تیم میهمان تلاش بسیاری کرد تا به گل تساوی دست یابد اما درخشش دوناروما مانع از این اتفاق شد تا میلان به برد خفیفی در خانه خودی دست یابد.

1899