بوناونتورا پیروزی میلان را به قربانیان زلزله اخیر ایتالیا تقدیم کرد

بوناونتورا پیروزی میلان را به قربانیان زلزله اخیر ایتالیا تقدیم کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - بوناونتورا پیروزی روسونری‌ها مقابل پسکارا را به قربانیان زلزله اخیر ایتالیا در منطقه مارکه که بوناونتورا در آنجا به دنیا آمده بود تقدیم کرد.

به گزارش وبسایت نود، زلزله 6.6 ریشتری که شهر نورسیا را لرزانده است بزرگترین زلزله ای بوده است که از سال 1980 تا به امروز ایتالیا را لرزانده است و باعث خرابی‌های متعددی در این کشور شده و تا کنون 20 نفر را زخمی کرده است. زلزله ماه آگوست در کشور ایتالیا 297 کشته بر جای گذاشت اما به نظر می‌رسد این حادثه کشته‌ای نداشته است با این حال مناطق مارچه و اومبریا نیز پس لرزه های متعددی را از ابتدای هفته تجربه کرده اند. بوناونتورا که در مارچه به دنیا آمده است در دیدار یکشنبه میلان مقابل پسکارا تک گل این دیدار را برای میلان به ثمر رساند، وی پس از این دیدار در میکس زون با تقدیم کردن این پیروزی به زلزله‌ زده های ایتالیایی و ضمن گفتن جمله "زنده باد ایتالیا" اعلام کرد که باشگاه میلان باید برای عملیات جستجوی مجروحین در این مناطق هر کمکی که می‌تواند انجام دهد. او در این گفتگوی کوتاه گفت:

این گل را به مردمی که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند تقدیم می‌کنم، من هم مشکلات اساسی مردم آنجا را درک می‌کنم. برای آسیب دیدگان این حادثه یک آغوش بزرگ می‌فرستم و امیدوارم بتوانیم به آن‌ها کمک کنیم.

پیروزی میلان در این دیدار باعث شد شاگردان مونتلا در رده سوم جدول سری آ قرار بگیرند، بوناونتورا در این مورد افزود:

از این پیروزی بسیار خوشحالم، دیدار سختی داشتیم اما مسئله مهم کسب 3 امتیاز این دیدار بود. مونتلا از من انتظارات بالایی دارد و من تمام تلاشم را برای برآورده کردن انتظارات او انجام می‌دهم. از این پیروزی خوشحالم، در حال حاضر می خواهیم برای حضور در رده سوم خوشحالی کنیم.

1899