بوناونتورا: میلان تیم جوانی است

بوناونتورا: میلان تیم جوانی است

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال میلان در حالی که می توانست با توجه به دیدار مستقیم رم و یوونتوس، بار دیگر به کورس قهرمانی بازگردد، فرصت سوزی کرد و در خانه مقابل آتالانتای سخت کوش مغلوب شود.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، میلان در دیدار برابر تیم رده ششمی آتالانتا به تساوی بدون گل رسید تا با یک بازی بیشتر، اختلاف خود را با رم به عدد 2 و با میلان به عدد 6 کاهش دهد. بوناونتورا پس از پایان این بازی اظهار داشت:

بازی خوبی ارائه کردیم. آتالانتا تیم بسیار خوبی است. آن ها امسال نتایج خوبی گرفته اند. نتیجه برای ما راضی کننده نیست اما بر عملکرد ما تاثیر نخواهد گذاشت. بازی ها ادامه دارد. تیم بسیار جوانی هستیم و برای پشرفت تلاش می کنیم. بازیکنان ما بازی به بازی بهتر و با تجربه تر می شوند. اگر با همین روش به کارمان ادامه دهیم قطعا آینده خوبی در انتظار ماست و می توانیم کارهای زیادی انجام بدهیم.

حساس ترین دیدار این هفته سری آ از ساعت 23:15 امشب در تورین بین تیم های یوونتوس و رم برگزار می شود و میلانی ها امیدوارند که نتیجه ای که در پایان این بازی رقم می خورد، آن ها را از کورس قهرمانی عقب تر نیاندازد.

1313