گزارش زنده؛ گسترش فولاد 0 - تراکتورسازی 1

گزارش زنده؛ گسترش فولاد 0 - تراکتورسازی 1

به گزارش "ورزش‌ سه"، دو تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی در شرایطی به مصاف یکدیگر رفته اند که 3 امتیاز این مسابقه برای هر دوی آنها اهمیت ویژه ای دارد. گسترش فولاد برای اینکه به طور کامل از بحران خارج شود، نیاز به برد در این مسابقه دارد و تراکتورسازی نیز با هدف جبران دو تساوی قبلی پا به زمین گذاشته است.

با گزارش زنده این بازی همراه "ورزش سه" باشید:

هفته دهم لیگ برتر، 6 آبان 1395 ورزشگاه بنیان دیزل تبریز، تماشاگر: حدود 5 هزار نفر داور: سیدرضا مهدوی/ کمک ها: آرمان اسعدی و علی دودانگه

اخطار:

مهدی کیانی(32) از تراکتورسازی

گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، مرتضی اسدی، سید محسن حسینی، بابک حاتمی، مسعود ابراهیم زاده، مگنو باتیستا، علیرضا نقی زاده، محمدرضا خلعتبری، داریوش شجاعیان، رضا خالقی فر و لوسیانو پریرا سرمربی: فراز کمالوند

تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، سعید آقایی، هادی محمدی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، کرار جاسم، سروش رفیعی، محمد نوری و لوسیانو ادینیو سرمربی: امیر قلعه نویی

شرح گل: یک بر صفر(تراکتورسازی): در دقیقه 40 مسابقه محمد ایرانپوریان از جناح راست نفوذ کرد و پس از زدن سر توپ و جا گذاشتن مدافع مستقیمش، ادینیو را در محوطه 6 قدم صاحب توپ کرد که مهاجم برزیلی از زاویه ای تقریبا بسته، توپ را به جهت مخالف فرستاد و دروازه گسترش فولاد را گشود.

دقایق حساس:

دقیقه 5: ضربه علیرضا نقی زاده با اختلاف اندکی از بالای دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

دقیقه 20: ضربه محکم و دقیق علیرضا نقی زاده از پشت محوطه جریمه تراکتورسازی را محمد رضا اخباری به خوبی در اختیار گرفت. دقیقه 27: رضا خالقی فر پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از فریب مدافع مستقیمش با پای چپ به توپ ضربه زد که با اختلافی اندک از بالای دروازه راهی اوت شد. دقیقه 28: محمدرضا خلعتبری از جناح راست نفوذ کرد و با حرکتی زیبا خالقی فر را در موقعیت شوتزنی قرار داد که ضربه او به شکلی خطرناک از کنار دروازه اخباری به بیرون رفت.

دقیقه 31: ارسال سعید آقایی از جناح چپ روی دروازه گسترش فولاد به یک موقعیت گل تبدیل شد و در حالی که توپ راه ورود به دروازه را سپری می کرد، فرناندو دخسوس در لحظه آخر روی توپ اثر گذاشت و آن را راهی کرنر کرد.

در حاشیه: *اکثر سکوهای ورزشگاه بنیان دیزل به رنگ قرمز در آمده ومشخص است هواداران تراکتورسازی سکوها را تقریبا پر کرده اند. *قبل از شروع بازی فراز کمالوند و سایر نیمکت نشینان گسترش فولاد به سمت نیمکت تراکتورسازی رفتند و بازار خوش و بش داغ بود. *امیر قلعه نویی به دلیل محرومیت روی نیمکت تراکتورسازی حضور ندارد. * هواداران تیم تراکتورسازی بارها علیه مسئولان استانی آذربایجان به خاطر آماده نشدن ورزشگاه یادگار امام(ره) شعارهایی را سر دادند.

*در دقیقه 13 مسابقه خطای مهدی کیانی روی محمد رضا خلعتبری باعث ایجاد درگیری میان این دو بازیکن شد. داور در این صحنه ورود کرد و با فراخواندن دو بازیکن به آنها تذکر داد. *کرار جاسم در بسیاری از صحنه ها به تصمیمات داور اعتراض کرد.

*امیر قلعه نویی که از جایگاه VIP بازی را نظاره گر است، پس از چند سوت داور سر تکان داد و اعتراضش را به تصمیمات مهدوی پنهان نکرد.

*هواداران تراکتورسازی پس از اعلام خطای محمد ایرانپوریان، اقدام به توهین علیه داور مسابقه کردند.