کمالوند - ملکی؛ فصل دوم برادر کشی

کمالوند - ملکی؛ فصل دوم برادر کشی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سایپا بعد از چهار سال باز هم دروازه بان تیمش را مقصر اصلی عدم موفقیت تیمش برابر استقلال معرفی کرده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از جدایی ابراهیم صادقی از سایپا فراز کمالوند هدایت تیمی را به عهده گرفت که کوروش ملکی یکی از گلرهایش بود. ملکی هنگام سرمربیگری کمالوند در گسترش فولاد تبریز شاگرد او بود و اتفاقا در آن مقطع هم به خاطر عملکردش جلوی استقلال سوژه انتقاد کمالوند شده بود.

17 فروردین 96، فراز کمالوند در کنفرانس خبری بعد از بازی گسترش فولاد و استقلال – که با تساوی 1-1 به پایان رسید – درباره عملکرد دروازه‌بان تیمش گفته بود: "ملکی دروازه‌بانمان در این بازی ما را مسخره خودش کرد. او جایی دیگر در این تیم ندارد. او فکر می کند خبری است؟ او از دقیقه 40 می‌گفت مصدوم است و قطعا تنبیهش می‌کنم.استقلال یک موقعیت نصفه و نیمه داشت که آن هم گل شد. ملکی اگر جای رحمتی بود جواب سلام هیچکس را نمی‌داد. ما در تیممان مشکل شخصیتی داریم. بازیکن جنبه نداشته باشد می‌شود کورش ملکی. او را از لیگ یک آوردم و در لیگ برتر بازی دادم. مشکل امروز تیم ما بازی مگنو باتیستا و کورش ملکی بود. نمی‌دانستم کورش ملکی تا این حد بی جنبه است. من حواسم به بازی نبود و توجهم به ملکی بود. اگر اینگونه نمی کرد حساب کار از دستم خارج نمی‌شد."

این اتفاق، دیشب و به شکل دیگری تکرار شد و کمالوند این بار اتهام جدیدی به دروازه‌بان تیمش زد:" به دروازه بان تیم می‌گویم موقع پنالتی بپر سمت چپ و اگر گل خوردی با من بعد یک کار دیگر می‌کند. اما همانطور که گفتم اتفاقات عجیبی می‌افتد. من به گلرم می‌گویم بپر این طرف، می‌پرد آن طرف! از دیروز احساس می‌کنم از بیرون مجموعه یک سری آدم‌ها یک کارهایی می‌کنند، انشالله که من اشتباه کنم."

سوالی که مطرح می‌شود اینکه اگر کمالوند به ملکی اعتقاد ندارد چرا در شرایطی که محمدحسین اکبرمنادی را در تیمش دارد، دوباره به دروازه‌بان دوم تیمش بازی داده است.

 

9697