نتایج هفته هشتم بوندس لیگا؛ شکست لورکوزن و رسیدن هرتا برلین به رده دوم

نتایج هفته هشتم بوندس لیگا؛ شکست لورکوزن و رسیدن هرتا برلین به رده دوم

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته هشتم بوندس لیگا عصر شنبه با انجام 5 دیدار ادامه یافت.به گزارش وبسایت نود، در اولین بازی هفته هشتم بوندس لیگا روز جمعه فرانکفورت در ادامه نتایج خوبش در این فصل در زمین هامبورگ به برتری 3-0 دست یافت.عصر شنبه این رقابت ها با دیدارهای حساسی ادامه یافتند که در یکی از آن ها تیم مدعی دورتموند مقابل اینگول اشتات با تساوی 3 - 3 متوقف شد.در یکی دیگر از بازی بایر لورکوزن در بای آرنا میزبان هوفنهایم بود. دقیقه 6 این بازی کوین فولاند مهاجم لورکوزن از بازی اخراج شد و کار برای شاگردان اشمیت سخت بسیار سخت شد. در نیمه اول کرم دمیربای موفق شد دروازه لنو را باز کند. در آغاز نیمه دوم ساندرو واگنر گل دوم هوفنهایم را هم به ثمر رساند. در ادامه استون زوبر موفق شد گل سوم هوفنهایم را به ثمر برساند و شکست سنگین 3-0 خانگی برای لورکوزن ثبت شد.هرتا برلین و کلن دو تیمی که در این فصل فراتر از انتظارها کار کرده بودند در المپیک اشتادیون برلین به مصاف هم رفتند. نیمه اول با برتری 1-0 هرتا و با گلزنی ایبیشویچ خاتمه یافت. نیمه دوم مودست گل تساوی را برای کل به ثمر رساند اما نیکلاس اشتارک موفق شد با زدن گل دوم هرتا برلین، 3 امتیاز مهم برای این تیم به ارمغان آورد.

وولفسبورگ هم پس از برکناری دیتر هکینگ مهمان دارمشتات بود. دقیقه 23 جفری بروما مدافع وولفسبورگ از بازی اخراج شد و دقیقه 25 انیس بن هتیرا برای دارمشتات در آن بازی گلزنی کرد. در نیمه دوم ماریو گومز توانست گل مساوی را به ثمر برساند اما در ادامه بازیکنان دارمشتات با زدن 2 گل دیگر هشتمین امتیاز فصل خود را ثبت کردند.

فرایبورگ هم در ادامه بردهای خانگی اش 2-1 آگسبورگ را شکست داد. در این بازی فیلیپ و پترسن برای فرایبورگ گلزنی کردند و آلتینتوپ تک گل آگسبورگ را به ثمر رساند.

7899