ادامه هفته چهارم بوندس لیگا با شکست شالکه و توقف بایر لورکوزن

ادامه هفته چهارم بوندس لیگا با شکست شالکه و توقف بایر لورکوزن

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته چهارم رقابت های بوندس لیگا با انجام 5 دیدار به اتمام رسید.

به گزارش وبسایت نود، هفته چهارم رقابت های بوندس لیگا روز سه شنبه با انجام چهار دیدار آغاز شد و روز چهارشنبه مابقی دیدارهای این هفته برگزار شد. در مهم ترین بازی امشب بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا موفق شد با نتیجه 3-0 هرتا برلین را شکست دهد.

در یکی از دیگر دیدارها شالکه در فلتینس آرنا میزبان کلن بود و در پایان 3-1 مغلوب حریف خود شد. این چهارمین باخت آبی های سلطنتی در رقابت های این فصل بوندس لیگا بود آن ها را در قعر جدول قرار داد. در این دیدار ابتدا کلاس یان هونتلار برای شالکه گلزنی کرد اما یویا اسوکا مهاجم ژاپنی کلن خیلی زود گل خورده تیمش را جبران کرد. در نیمه دوم کلن دو بار دیگر توسط آنتونی مودسته و سیمون زولر به گل رسید و با کسب 10 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

بایر لورکوزن در ادامه نتایج نچندان خوب خود در بوندس لیگا در بای آرنا مقابل آوگسبورگ با تساوی 0-0 متوقف شد. در این دیدار چالز آرانگویز در دقیقه 72 یک ضربه پنالتی را برای لورکوزن از دست داد. 

وردربرمن در حالی که با سرمربی جدید خود آلکساندر نوری تا دقایق پایانی 1-0 از ماینتس جلو بود در نهایت 2-1 مغلوب این تیم شد. گل های این بازی را عزت هایروویچ برای برمن و یونس مالی و پائولو دی بلاسیس برای ماینتس به ثمر رساندند.

در دیگر بازی امشب رازن بال اشپرت لایپزیگ در ورزشگاه ردبول آرنا میزبان مونشن گلادباخ بود و در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند. گل اول این بازی را تیمو ورنر در نیمه اول برای لایپزیگ به ثمر رساند و در دقیقه 84 فابین جانسون موفق شد گل تساوی را برای شاگردان آندره شوبرت به ثمر برساند.

7899