نتایج هفته بیست و یکم بوندس لیگا؛ برد وردربرمن و ابقا موقت نوری

نتایج هفته بیست و یکم بوندس لیگا؛ برد وردربرمن و ابقا موقت نوری

وبسایت رسمی برنامه نود - رقابت های هفته بیست و یکم بوندس لیگا عصر شنبه با انجام 5 بازی ادامه یافت.

به گزارش وبسایت نود، در هفته بیست و یکم بوندس لیگا دورتموند موفق شد در ورزشگاه اختصاصی خود 3-0 وولفسبورگ را شکست دهد و بایرن مونیخ مقابل هرتا برلین در آخرین لحظات بازی از شکست گریخت. در اولین بازی این هفته روز جمعه بایر لورکوزن در زمین آگزبورگ برد 3-1 را کسب کرده بود.

عصر شنبه و در یکی از حساس ترین بازی ها، وردربرمن پس از 4 باخت متوالی در اُپل آرنا ماینتس به میدان رفت و موفق شد 2-0 این تیم را شکست دهد. در این بازی سرج نبری در دقیقه 16 و توماس دلنی در دقیقه 23 برای برمن گلزنی کردند. با این نتیجه وردربرمن 19 امتیازی شد و به رده پانزدهم جدول رسید. با این برد آلکساندر نوری فعلا سرمربی برمن باقی خواهد ماند.

هوفنهایم هم موفق شد در زمین خود 2-0 درامشتات را شکست دهد. نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در نیمه دوم آندره کراماریچ 2 گل زد و شاگردان ناگلسمان در پایان هفته بیست و یکم 37 امتیازی شدند و در رده چهارم ایستاند.

اینگول اشتات هم در این هفته دست به کار بزرگی زد و در کومرتس بانک آرنا 2-0 فرانکفورت را شکست داد. با برد ارزشمند خارج از خانه، اینگول اشتات 18 امتیازی شد و در مکان هفدهم جدول قرار گرفت.

7899