نتایج هفته پنجم بوندس لیگا؛ برد لورکوزن با هت تریک چیچاریتو

نتایج هفته پنجم بوندس لیگا؛ برد لورکوزن با هت تریک چیچاریتو

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته پنجم رقابت های بوندس لیگا با انجام 5 بازی ادامه یافت.به گزارش وبسایت نود، در اولین بازی هفته پنجم بوندس روز جمعه دورتموند موفق شد 3-1 فرایبورگ را شکست دهد. عصر شنبه هم صدرنشین رقابت ها مقابل هامبورگ به میدان رفت و در نهایت با تک گل یازوا کیمیش این تیم را شکست داد و با 15 امتیاز جای خود در صدر جدول را مستحکم تر کرد.

در یکی از بازی های حساس عصر شنبه بایر لورکوزن پس از چند هفته ناکامی در زمین ماینتس به میدان رفت و در نهایت لورکوزن موفق شد با گل دقایق پایانی چیچاریتو 3-2 ماینتس را شکست دهد. در این دیدار یونس مالی و اشتفان بل برای ماینتس گلزنی کردند و هر 3 گل لورکوزن را چیچاریتو به ثمر رساند.

فرانکفورت و هرتا برلین دو تیمی که تا هفته چهارم نتایج خوبی کسب کرده بودند در کومرز بانک آرنا فرانکفورت به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی پرگل 3-3 دست یافتند. در این بازی مارکو فابین، آلکساند مایر و مایکل هکتو برای فرانکفورت و وداد ایبیشویچ (2) و آلکساندر اسواین برای هرتا برلین گلزنی کردند.

گلادباخ هم توانست در خانه با نتیجه 2-0 اینگول اشتات را شکست دهد. در این بازی لارس اشتیندل و اسکار ونت برای گلادباخ گلزنی کردند. آگزبورگ هم با تک گل آلفرد فینبوگاسن در زمین خود درامشتات را شکست داد و در میانه های جدول جای گرفت.

7899