گواردیولا: لیگ جزیره تفاوتی با لالیگا و بوندسلیگا ندارد

گواردیولا: لیگ جزیره تفاوتی با لالیگا و بوندسلیگا ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا می گوید علی رغم صحبت هایی که قبلا می شنیده، لیگ جزیره پرفشار تر از بوندس لیگا یا لالیگا نیست و رقابت ها در یک سطح قرار دارند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، پپ گواردیولا که هم اکنون سرمربی گری منچستر سیتی را در دست دارد، به همراه این تیم با 19 امتیاز از 8 بازی صدرنشین است. او ضمن رد تفاوت لیگ جزیره با سایر لیگ ها می گوید:

من بارها و بارها شنیده ام که می گویید لیگ جزیره بسیار پرفشار است و با سایر کشورها فرق دارد. در حالی که هیچ کدام از شما تجربه حضور در لالیگا یا بوندس لیگا را ندارید تا بدانید که اوضاع چگونه است. مشکل اینجا تعداد بازی های بالاست اما باید بگویم که جو و نحوه بازی در بوندس لیگا خارق العاده است. فکر می کنم باید برای سایر لیگ ها و نحوه بازی تیم های آن ها احترام قائل شد.

سرمربی سیتیزن ها افزود:

هر لیگی نکات منحصر به فردی دارد و چیزی که آن ها را متفاوت می کند حضور ستاره ها در آن لیگ است. کیفیت بازیکنان مساله ای است که تفاوت ها را ایجاد می کند. در انگلیس تعداد بازی ها بیشتر است اما به عنوان مثال در کشور ایتالیا و در تمام سطوح فوتبالی، رقابت ها یکسان است و تیم ها در یک سطح قرار دارند.

وی در خصوص بازی مقابل بارسلونا نیز گفت:

این تیم مثل یک ماشین است. سبک بازی آن ها منحصر به فرد است و هیچ تیمی شبیه آن ها وجود ندارد. با وجود سه ستاره در خط حمله، ضد حملات مرگبار شگرد آن هاست. اگر آن ها 4 بر 0 پیروز شدند به خاطر این است که استحقاق آن را داشته اند.

1313