پپ گواردیولا: از آینده یحیی اطلاعی ندارم

پپ گواردیولا: از آینده یحیی اطلاعی ندارم

وبسایت رسمی برنامه نود - پپ گواردیولا اعلام کرد از اینکه آیا یحیی توره فصل آینده نیز در جمع سیتی‌زن‌ها خواهد بود اطلاعی ندارد.

به گزارش وبسایت نود، یحیی توره در ابتدای فصل شرایط سختی در منچستر سیتی داشت، مشاجره مدیر برنامه‌های هافبک ساحل عاجی با پپ گواردیولا باعث شد تا گواردیولا اعلام کند تا زمانی که توره بخاطر این مسئله عذرخواهی نکند از او در ترکیب سیتی‌زن‌ها استفاده نخواهد کرد. با این حال پس از عذرخواهی توره، او بار دیگر به ترکیب آبی‌های منچستر اضافه شد و به این تیم کمک کرد تا در دیدار مقابل آرسنال، کریستال پالاس، برنلی و واتفورد به پیروزی برسد. با وجود عملکرد خوب توره در هفته های اخیر، گواردیولا اعلام کرده است که مطمئن نیست که توره فصل آینده نیز در جمع سیتی‌زن‌ها باشد. پپ در مصاحبه با نشریه Independent در این خصوص گفت:

جوابی برای این سوال ندارم، می‌دانیم که قرارداد او رو به پایان است و باید در مورد شرایط او مذاکره کنیم، قابلیت‌های گسترده یحیی من را تحت تاثیر قرار می‌دهد. او شبیه یک پسر بچه با تمام قدرتش به میدان می‌رود. یحیی در سطح خوبی قرار دارد و روی بازی‌اش متمرکز است. او بازیکن فوق العاده‌ای است.

1899